Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:je kan er zes in stoppen als je wiltweet niet hoe groot jou cavias zijn maar een gemiddeld brood is groter hoor
Zeeuwtje68 schreef:Ik heb alles al gelezen hoor. Maar kan er nog steeds niet om lachen!
Nadya schreef:Zeeuwtje, het was een grapje.
Ik kan ook niet lachen om al die paarden die maar zo lang in boxen (of stands, zie ander topic) staan. En helaas ken ik er veel te veel die 23/7 of 24/7 in boxen staan, zeker in deze tijd van het jaar, maar helaas ook in de zomer.
garny95 schreef:er moet zeker een betere regelgeving komen voor paarden, laten ze dan ook even de honden en katten, kippen en varkens meenemen.
Cayenne schreef:Maar daarmee bedoel ik vooral maneges zoals De Hollandsche manege. (Die volgens mij geen stallen hebben maar stands? )
PattyOosten schreef:Cayenne schreef:Maar daarmee bedoel ik vooral maneges zoals De Hollandsche manege. (Die volgens mij geen stallen hebben maar stands? )
Op de Hollandsche zijn ook boxen hoor. Een groot deel van de paarden en de pony's staat echter wel nog in een ruime stand.
russel schreef:De boxen die mijn paard altijd heeft gehad is 3.20 x 3, 3x4 en 3x5. Op deze stal had hij ook 3.20 bij 3.10 en nu staat hij in een nieuwe box van 3 x 3 en die vind ik te klein. Legio paarden staan zo, maar ik vind hem te klein, rondje om zijn as is het dan nog niet, maar gewoon te klein.Ze worden zo verkocht door de heren stallenbouwers, in dit geval Bedaf en dat is heel jammer, maar commercieel gezien natuurlijk heel slim!! Dus regelvorming beginnende bij de levering zal al heel wat doen.
russel schreef:Jij hebt mazzel met Bedaf, maar ik vind het gewoon commercieel gebeuren om zoveel mogelijk naar de klant te praten.
russel schreef:Nou fijn voor jouw toch?? Wij zijn iig niet tevreden met dit nieuwe hok.
russel schreef:Of ze gaan af op het advies.
russel schreef:Wat ik van stands haat is dat ze met een halster aan de muur vaststaan. Het opperste van dierenkwelling voor welk dier ook!