Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:maar als dit al vrij te fotograferen is (zijn ook mooie scherpe foto's dus denk niet stiekem) vraag ik me serieus af wat daar op stal gebeurd.
Lovely1 schreef:Voor de mensen die niet schokkend vinden; Wat vinden jullie in hemelsnaam WEL schokkend?
Ik vond de foto's van de Duitse amazone enorm schokkend, hoe kan je dat een dier aandoen? Deze foto's roepen bij mij weer dat gevoel op misschien in mindere mate maar als dit al vrij te fotograferen is (zijn ook mooie scherpe foto's dus denk niet stiekem) vraag ik me serieus af wat daar op stal gebeurd.
Idra schreef:En ik die dacht dat de Van Baalens de enigen van de Nederlandse top waren die nog volgens de klassieke manier trainden...
asjemenou schreef:Lovely1 schreef:Voor de mensen die niet schokkend vinden; Wat vinden jullie in hemelsnaam WEL schokkend?
Ik vond de foto's van de Duitse amazone enorm schokkend, hoe kan je dat een dier aandoen? Deze foto's roepen bij mij weer dat gevoel op misschien in mindere mate maar als dit al vrij te fotograferen is (zijn ook mooie scherpe foto's dus denk niet stiekem) vraag ik me serieus af wat daar op stal gebeurd.
De reden waarom mensen dit niet schokkend vinden is denk ik omdat ze al langer in het wereldje rondlopen en dit soort praktijken al vaak genoeg gezien hebben.
Dan schrik je er niet meer zo gauw van, maar dat wil niet zeggen dat dit ggk wordt!
asjemenou schreef:Lovely1 schreef:Voor de mensen die niet schokkend vinden; Wat vinden jullie in hemelsnaam WEL schokkend?
De reden waarom mensen dit niet schokkend vinden is denk ik omdat ze al langer in het wereldje rondlopen en dit soort praktijken al vaak genoeg gezien hebben.
Dan schrik je er niet meer zo gauw van, maar dat wil niet zeggen dat dit ggk wordt!
Nazarma schreef:Ja niet alleen voor van Baalen, maar voor de hele Nederlandse Dressuur sport. Geloof mij maar, zo gaat het er vaak aan toe. Ik vind het echt zwaar belachelijk. Dat is tocdh geen Dressuur meer![]()
Suzanne F. schreef:Hm ja tis wel erg rond bijgezet maar ben ik nou de enige die het niet zo heel schokkend vind? Pony oogt niet zuur, blijft zo te zien voldoende lopen, hoeft niet vooruit geslagen te worden ofzo. Lijkt hem niet heel moeilijk af te gaan en kan onder het zadel blijkbaar ook heel goed voor de loodlijn gereden worden. Mwaoh nee zo heel erg schokkend is dit niet.
paardje schreef:asjemenou schreef:
Lovely1 schreef:Voor de mensen die niet schokkend vinden; Wat vinden jullie in hemelsnaam WEL schokkend?
greetjebee schreef:Lovely1 schreef:Voor de mensen die niet schokkend vinden; Wat vinden jullie in hemelsnaam WEL schokkend?
Ik vind sommige foto's van Anky schokkender... Maar ook daarvoor geldt dat het momentopnames zijn. Als je het met eigen ogen ziet dan valt het vaak heel erg mee...