Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jutsje schreef:let op!!!!!!
de boer krijgt gewoon zijn paarden mee naar huis!!!!!!!!!
LuvdaTossa schreef:Maar goed, evacueer maar eens 100 paarden binnen een dagIs ook niet gemakkelijk.
kvika schreef:jeetje echt mooi om te zien zeg!
maar jeetje dat meisje in die roze jas maakt wel ff een smakker met d'r paard zeg! helemaal koppie onder samen. eng![]()
wel helemaal top dat ze gewoon weer op het droge zijn.
al vond ik het een beetje knuddig van de laaste, die hadden ze toch even een halster of een touw om kunnen doen. ipv er achter te blijven lopen.
in mijn beleving zou dat handiger zijn.
gr
Roelke_ schreef:jutsje schreef:let op!!!!!!
de boer krijgt gewoon zijn paarden mee naar huis!!!!!!!!!
Dat was wel te verwachten...
Beter dan de slacht iig! Voor zoveel paarden een nieuw huisje vinden is niet niks en word echt vreselijk moeilijk. Een vriendin van mij heeft 2 pony's van hem gekocht een aantal jaar terug en aan zoiets kan je niet zomaar beginnen, deze paarden moeten STUK VOOR STUK wennen aan mensen, want dit kennen ze niet..
Weet iemand of die laatste het ook overleefd heeft? Wat een tragische gezicht was dat, ze moesten het beestje gewoon vooruit duwen..
Gemma schreef:kvika schreef:jeetje echt mooi om te zien zeg!
maar jeetje dat meisje in die roze jas maakt wel ff een smakker met d'r paard zeg! helemaal koppie onder samen. eng![]()
wel helemaal top dat ze gewoon weer op het droge zijn.
al vond ik het een beetje knuddig van de laaste, die hadden ze toch even een halster of een touw om kunnen doen. ipv er achter te blijven lopen.
in mijn beleving zou dat handiger zijn.
gr
Houd rekening met het feit dat deze paarden geen mensen gewend zijn, dus ten eerste is het vaak al moeilijk om een halster om te krijgen en als je dan gaat lopen trekken heb je grote kans dat ie niet meeloopt. Dan is het makkelijker om m van achter op te drijven.
Marigold schreef:is dat laatste paard dus overleden?
ooo wat sneu zeg!
en ja, het klopt dat om half zeven (dus bijna) een uitzending komt op omrop fryslan!
jutsje schreef:beter dan de slacht?
de paarden hebben bij hem niet zo'n super leven hoor!
ik snap dat het moeilijk is om plaats te vinden maar dit vind ik ook niet kunnen
Dito schreef:Ook niet te vergeten fier te zijn op de paarden...
jutsje schreef:hij krijgt zijn paarden gewoon mee
geen verbod gewoon mee naar huis!!!