Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Ik had eigenlijk moeten zeggen dat de eigenaar het verhaal steeds ingewikkelder maakt.
Nu staan die paarden nog steeds op die plek (gelukkig niet meer in het water.) en is hij bezig om de autoriteiten de schuld te geven.
de ramp is nog niet afgelopen en nu wordt er al van alles bijgehaald. Maar dat doet die natuurlijk ook omdat die nattigheid voelt.
JoesPleasure schreef:Stel nou dat alle paarden morgen veilig overkomen naar "het vaste land", is er dan al bekend wat er met ze gebeurd?
Gaan die paarden gelijk terug naar de eigenaar? Heeft die wel plek voor 100 paarden? Of is er een ander plan van aanpak?
Ben benieuwd of die paardjes niet van de ene in de andere ellende komen....
Chrystal-gek schreef:Naar wat ik gisteren (vanacht) heb gehoord was er genoeg opvang, dus ik neem aan dat alle paarden (die het overleven) in een warme stal terecht komen.
Chrystal-gek schreef:nikkiej_86 schreef:Maar is er nu al meer bekend over wat er met de paarden gaat gebeuren als ze daar eindelijk weg zijn
Gaan ze terug naar die ******** of worden ze herplaatst of iets dergelijks??
Weet iemand daar al wat meer van ?
Er wordt een onderzoek ingesteld, en naar aanleiding van de uitkomsten van dat onderzoek wordt besloten wat er met de dieren gebeurt neem ik aan.
Chrisy schreef:de eigenaar is /////////// uit Tzummarum las ik in de krant. Snap niet dat die vent het zo ver had laten komen en die paardjes niet eerder had weg gehaald.. doe je toch als je weet dat het raar weer wordt??! 15 oktboter moest al het vee al binnen wezen! Zijn de hele nacht op de dijk gewest om te kijken en eventueel paarden mee te nemen met de trailer!
pretletter17 schreef:Voor degenen die geen Friese tv-zenders kunnen ontvangen, op http://www2.omropfryslan.nl/video.asp?F=UTHJ0211.wmv kun je de extra uitzending van "Hjoed" (= vandaag in het Fries, het dagelijks nieuws) zien, speciaal over de paarden bij Marrum.
LET OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er zitten wel schokkende beelden bij o.a. van de verdronken paarden die uit het water worden gehaald. Dus wil je dat niet zien, dan beter niet naar de link gaan...
Het is wel grotendeels in het Fries, maar de beelden spreken voor zich
liannes schreef:geen namen.
Chrisy schreef:liannes schreef:geen namen.
Naam staat ook in de uitzending van omrop fryslan!
Sjoert schreef:jacimatho schreef:
Denk dat er weinig meer te redden is om deze meneer zijn privacy te waarborgen.
En datv heeft ie ook niet bepaald verdient.
Wat mij betreft hoeft bokt er niet aan mee te doen.