Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onbekend2

Re: Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 22:12

succes Kelly! ik zal voor je duimen!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:29

nog twee weekjes... brrr ik zou niet in je schoenen willen staan. We denken aan je !!

melissnow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 18:14

O Wat erg..
Voor beide mensen..want voor niemand is het leuk dat zijn/haar paard wordt gestolen..Maar als je zon paard al negen jaar hebt en dan ineens weer wordt terug geeist door "de vorig eigenaar" dat is ook ni leuk..ik weet ni voor wie ik moet hopen wie het paarje terug krijgt..maar een ding is zeker het is voor beiden sneu..

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:10

Hoi allemaal,

Het begint allemaal heel erg af te korten. de 13e komt zo dicht bij en ik kan bijna niet meer slapen. Ik word kort af tegen iedereen en kan niets meer verdragen. Ik ben zo bang om Queen terug te moeten afgeven.

Ik heb nergens geen zin meer in. Zelfs in rijden had ik vandaag geen zin. Ik heb de paarden gewoon buiten in de wei gezet.

En vanmorgen heb ik samen met dries Queen geschoren. Nu ziet ze er lekker fris en kaal uit. Das echt een leuk zicht. Het is te hopen dat het nu nog goed afloopt.

Het juiste uur laat ik jullie wel weten zo snel ik iets weet. Normaal krijg je niet een direct uur maar is het gewoon in de voormiddag. Je staat op een soort van rol en de zaken komen voor de voet voor. Het is dus afwachten en hopen dat het een beetje vlot voor alleer dat ik een zenuwinzinking krijg terwijl ik daar wacht.

Nog eens bedankt aan iedereen die mij al die tijd heeft gesteund en dat nog steeds doen. En speciaal aan adri en mijn vriend Dries. zij zijn er altijd als ik ze nodig heb. Zeker Dries heb ik het de laatste tijd niet gemakkelijk gemaakt. En toch blijft hij mij steunen.

Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden. Groetjes kelly en Queen

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:49

jesus wat moet jij een zenuwslopende periode doorstaan zeg !
ik wens je het allerbeste en hoop dat we 's avond goed nieuws mogen lezen !

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:26

Kelly, krijg je de 13e ook gelijk te horen of Queen mag blijven of niet of gaat daar weer dagen (of weken, of maanden??) overheen?

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:43

Ik zat er toevallig vandaag nog aan te denken: het komt nu HEEL dichtbij.
Ik wens je echt superveel sterkte, en ik hoop echt voor je dat Queen bij je blijft en dat je hopelijk op vriendelijke voet met de vorige eigenaren verder gaat.
MEGA VEEL SUCCES GEWENST!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:44

whoopylover schreef:
Ik zat er toevallig vandaag nog aan te denken: het komt nu HEEL dichtbij.
Ik wens je echt superveel sterkte, en ik hoop echt voor je dat Queen bij je blijft en dat je hopelijk op vriendelijke voet met de vorige eigenaren verder gaat.
MEGA VEEL SUCCES GEWENST!

ik heb hier niets aan toe te voegen!

we duimen echt keihard voor je,Queen moet bij jou blijven!!

AngelEye

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 01:06

Kheb het hele topic in één keer doorgelezen..
Wat een moeilijk verhaal zeg, zou in geen van beide partijen hun plaats willen zijn.
De fokkers zowel als Kelly hebben evenveel recht op het paard maar aan de rechter wie het paard gaat krijgen. Wat een moeilijke beslissing trouwens.
Hoe dan ook..Veel succes 13 oktober Kelly, hopelijk voor jou gaan jij en Queen nog fijne jaren tegemoet!

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 11:58

Kelly veel succes en we duimen hier hoor!!!! Gelukkig heb je zoveel steun aan dries. Probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:16

ik duim ook voor je !!!

Sun1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:17

Hoi Kelly,

ik lees al een tijdje mee, maar heb eigenlijk nog niets gepost.

Het lijkt me zo moeilijk om in die onzekerheid te zitten, waar jij nu in zit. Je hebt Queen nu al zo lang en dan zou je haar misschien kwijtraken.... Ik vind het heel erg voor je en hoop dan ook dat je de 13de goed nieuws mag ontvangen!!!

Heel veel sterkte en succes! Ik ga in ieder geval voor je duimen!

Liefs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:49

Kelly het is makkelijker gezegd dan gedaan ,maar probeer toch te slapen en zoveel mogelijk te rusten.Anders ben je er al onderdoor voordat het de 13e is.
Ik ben haast zeker dat je Queen mag houden.Als het me lukt kom ik er heen.maar op het moment hebben we zieke paarden en mijn buurmeisje is omgekomen in een auto ongeluk,ik heb er erg veel moeite mee,vandaar dat ik weet dat goed slapen erg belangrijk is.
Kop op ,tanden op elkaar je bent er bijna.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 09:17

Silvana Dat is verschrikkelijk, veel sterkte met het verwerken.

Kelly, nog even en je bent van je onzekerheid verlost !Hou moed meisje.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 22:49

Silvana, veel sterkte ook voor de mensen die naast jouw buurmeisjes staan, haar ouders, eventueel man of vriend, enfin iedereen die hield van je buurmeisje. Tevens het allerbeste voor je paardjes, bel je nog wel. De 13.1O.2OO5 komt het voor in Hasselt, wij moeten daar zijn om 9.3O uur, de advokaat moet ik woensdag nog kontakteren om te vragen welk gerechtsgebouw. Het is een openbare zitting, de uitslag krijgen we niet direkt, het kan zijn dat er moet gepleit worden, maar het kan ook zijn dat het dossier gewoon moet neergelegd worden. Heb vandaag Kelly en Meester Desmedt aan de lijn gehad. Kelly klonk echt niet normaal, maar hoe zou je zelf zijn. Hou jullie op de hoogte, en ik denk dat Kelly ook nog wel een berichtje zal plaatsen. Bedankt voor jullie steun aan Kelly en Queen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:23

Dank je adri en jokari ,mijn buurmeisje was een echte dierenliefhebster en een goede ruiter ze had geen vriend maar wel een hondje en een paard.Het hondje zat bij haar in de auto maar heeft het er levend vanaf gebracht.Het paard blijft bij de dressuurstal waar voor ze reed en groomde Helicon heet de stal.De hond bij haar zus daar gaay het nu goed mee.
Kelly ik hoop echt dat je voor die laatste week nog wat moed vind.
kop op meid.

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:02

Hoi allemaal

Eerste en vooral silvana, veel sterkte en ook iedereen rondom je ivm je buurmeisje! Problemen zijn nooit gemakkelijk.

Morgen ga ik nog eens wandelen met Queen. Soms heb ik het er ongelooflijk moeilijk mee. Want dan speelt er in mijn achterhoofd de gedachte dat het wel eens de laatste wandeling van Queen en mij kan zijn. Wie weet krijg ik daar achteraf de kans niet meer voor! En dat maakt mij nog banger als dat ik al ben!

Op woensdag avond volg ik ook dressuurles. Ik wou deze afbellen maar ik moet gaan van de papa van dries. Volgens heb doe ik er beter aan om te gaan, om mijn zinnen te verzetten, maar ik heb zo bang dat het telkens de laatste keer kan zijn. Ik zit soms met zoveel vragen dat ik 's nachts meer wakker ben dan slaap. Dat ik op mijn gsm kijk welke datum we zijn en hoe laat! en dan begin ik te tellen hoeveel dagen en uren we nog van het proces af zijn. Gelukkig zijn er veel mensen die mij steunen. Zonder hen zou ik dit nooit aankunnen!

Ik wil iedereen nu al bedanken voor alles. Positief of negatief! Het maakt niet uit hoe je erover denkt, er wordt aan gedacht! Dat is al veel. Ook voor de duitse fam begint het nu af te korten. Ben eens benieuwd of ik ze nu eens in het echt ga zien. Ik hoop van wel maar ben bang voor hun reactie. Hopelijk valt het dan allemaal een beetje mee.

zo ik ga jullie laten. Groetjes Queen en Kelly! Hopelijk tot gauw!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 22:48

Het begint nu echt akelig dichtbij te komen, ik zou echt helemaal gek worden als ik in jouw schoenen zou staan!
Ik heb ontzettend veel respect voor je, ik zou ingestort zijn, en dat meen ik serieus!
Hard maar waar: nog 4 dagen en dan is het zover...
Hierbij nog een keer: ontzettend veel succes met deze moeilijke periode

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 12:20

Hey, ik heb nog nooit gereageerd in dit topic maar houd het wel altijd bij en kijk altijd of er nieuws is. Heel veel sterkte het is nu nog maar 2 dagen en dan hoor je hoe of wat. veel succes

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 12:31

Heel veel sterkte de 13e!!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 12:52

Veel sterkte en succes overmorgen!
Wij duimen voor je!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:38

Ook ik kan niets anders doen dan je sterkte wensen en héél hard voor jullie duimen.
Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je in de meest vreselijke nachtmerrie bent beland.
Het zal fijn zijn als er eindelijk eens een eind hieraan komt,want hierdoor zou een mens compleet door kunnen draaien.
Nogmaals veel sterkte en ik hoop écht dat jullie samen mogen blijven!!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:38

volhouden Kelly, hopelijk ben je er donderdag vanaf. Ik hoop écht dat ze de boel niet uitstellen, dan zit je nog langer op hete kolen.
Veel succes alvast !

_Ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 22:24

Hoi Kelly.
Ik heb je topic vanaf te begin gelezen, dat jij je Queen al 9 jaar hebt en er zo een sterke band mee hebt, als ik die mensen was zou ik Queen gewoon bij jou laten.
Ik hoop echt heel erg voor je dat ze bij je blijft.
Ik wens je heel erg veel sterkte en ik hoop voor jou en Queen dat jullie bij elkaar mogen blijven.

Groetjes van Ingrid.

plutak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 08:46

ja idd je hebt het paard eerlijk gekocht dan zou het niet eerlijk zijn als je het gaat afpakken. maarja daar hebben wij natuurlijk niks over te zeggen... ik vind het wel heel sneu voor dat meisje