Bokt op zoek naar reporters en fotografen voor Horse Event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Re: Bokt op zoek naar reporters en fotografen voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:38

Oh top! wil je dan ook misschien even vragen waar ze gepost worden? Bokt? of facebook?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:39

pluisje88 schreef:
Oh top! wil je dan ook misschien even vragen waar ze gepost worden? Bokt? of facebook?

Op bokt moet je hem zelf posten,
En volgens mij worden ze op de website van HE geplaatst.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 11:18

Bij mij kloppen de kaartjes ook gewoon.! :)
Moeten trouwens de reportages incl de foto's gestuurd worden naar Yasmine of de foto's weer apart?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:01

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:07

Dat zal dan die van ons zijn denk ik! ben benieuwd!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:31

Jessica schreef:
Gisteren is er een artikel online gekomen op de site van de Academy. Die komt morgen om 11.59u op de Horse Event site.
http://academyevents.nl/horse-event-een ... rtels.html

En volgens mij gaat er morgen ook een ander artikel online. :)

Oh leuk!
Heb alleen net drie uur geleden de aangepaste versie gestuurd naar ze :')
(op verzoek van hen)
Maar die hebben ze dus niet geplaatst.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:08

chimello schreef:
Mijne gaat morgen wel klaar zijn, mijn master begint volgende week en ik moet al iets presenteren en ik moest nieuwe foto's plaatsen voor de website dus het is nog niet af. Helaas ging school even voor. Moet het dus weer naar jou, Yasmine? En geef je dan feedback of wordt het gewoon geplaatst? Een last minute tip voor we aan de slag moeten binnenkort is wel geruststellend :+

Ja hoor, stuur maar naar mij! Dan geef ik nog wat tips, feedback en advies over eventuele aanpassingen voor je hem doorstuurt :)

Ik ben overigens zelf vrijdag op HE aanwezig (zaterdag en zondag ben ik "helaas" in Parijs :D ) dus jullie kunnen me daar ook altijd aanspreken!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 20:10

Jammer dat niet alles nog duidelijk was en er daardoor zo een verwarring ontstaat omtrent de kaarten en wat je wel en niet mag.
Als het wel duidelijk was had de OP ook niet aangepast hoeven worden.
Maar goed, ik wil van iets leuks niet iets vervelends maken hoor, ik pas me gewoon weer aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 20:59

De OP is niet aangepast, er is alleen ergens een klein typfoutje weggehaald. De OP zegt meer dan duidelijk hoe het zit. Daarnaast is iedereen aanwezig geweest bij de aftrapdag, waar we ook nog eens heel duidelijk hebben uitgelegd wat de bedoeling was en hoe het met de kaarten zou gaan.

Olympia heeft direct toen haar duidelijk was dat er iets mis was gegaan met de kaarten, dit ook vermeld en aangegeven dat jullie er nog bericht over zouden krijgen. Daar heb je zelf nog op gereageerd.

Er is in de tussentijd niets veranderd aan de uitleg m.b.t. de kaarten en het feit dat jullie op de betreffende dag in duo's aan de slag gaan en "in dienst zijn" van Bokt en Bartels. Dus wat in de OP staat en op de aftrapdag is afgesproken, geldt nog steeds. Je hoeft je dus niet aan te passen, het is blijft gewoon zoals afgesproken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:08

In dienst zijn schiet mij iets in het verkeerde keelgat sorry. Ik heb het nog niet eerder gezegd maar het is ons veel mooier en leuker voorgeschoteld dan dat het in werkelijkheid is. We 'moeten' van alles, zelfs voor HE nog her en der langs en het oogt veel vrijblijvender dan het uiteindelijk is. Ok, ik ga er dan wel in mee, maar dat ik dan in dienst ben voor AB vind ik dan weer wrang, dit is van te voren niet uitgelegd aan ons en doet mij denken dat we 'lekker goedkope marketing' zijn voor AB. Dat voelt niet fijn, zeker omdat het dus niet zo over komt in de op. Als er dan ook nog gesteggel is met de kaarten, krijg ik daar zeker een nare smaak van in mijn mond.
Ik kom wel gewoon want ik vind het evengoed leuk om te doen en zal de dingen doen die ik 'moet' doen maar het geeft me een wrange bijsmaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:15

Het "in dienst zijn" staat niet voor niets tussen haakjes. :)
We hebben met elkaar de afspraak gemaakt dat jullie een dag voor Bokt verslag gaan doen. Er is afgesproken dat er een paar dingen vanuit ons en Bartels gevraagd zouden worden en een aantal dingen kun je zelf kiezen. In ruil voor je inzet krijg je een VIP kaart waarmee je op plekken komt waar je anders niet kunt komen én twee vrijkaarten om op en andere dag te gaan met vriend, vriendin of familie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:23

Ja ik snap het concreet allemaal wel hoor, maar toch geeft het mij het gevoel dat ik wat misbruikt wordt. En die afspraken zijn gemaakt in overleg met bokt en Bartels, niet met ons. Wat als ik had gezegd dat ik niet vooraf verslag had willen doen? Ik heb dat die dag niet gezegd, had ik misschien wel moeten doen want wie betaald de benzine naar de clinicgevers? Het is allemaal heel leuk en aardig om bij iemand op stal te mogen komen of iets, maar ondertussen draaien wij wel voor de kosten op. Ja we mogen dan een dag naar HE, maar zoiets mag je min of meer ook wel verwachten lijkt mij.
Ik weet ook niet wat ik verder met deze post wil bereiken hoor, maar ik wil het wel gezegd hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:30

Ik snap het van beide kanten wel hoor als ik zo vrij mag zijn om me ermee te bemoeien :p ik was vorg jaar reporter, en ik heb m'n best gedaan om van hot naar her te rennen en overal foto's van te maken omdat er een aantal reporters waren die er, in mijn ogen, meer van profiteerden dan er daadwerkelijk wat meer van maakten. Met het aantal kaarten e.d snap ik best dat bokt en de acadamy bartels, welke volgens mij samen de kaarten beschikbaar maken, best op hun beurt nu zeggem; nu scherpen we het wat aan. Ik vond m'n eigen stukjes al best om te huilen vorig jaar maar toen ik thuis op m'n gemak eens alles terug ging lezen van de andere dagen en reporters omdat ik voor mijn gevoel veel te veel hd gemist, schrok ik best een beetje van bepaalde stukjes: die vielen echt tegen, en flink ook!

Begin van het topic vond ik het nog jammer dat het zo ging, maar dat had meer te maken met het feit dat je dan willekeurig gekoppelt zou worden.. Maar wat betreft de 'eisen' en 'plichten' die je 'opgelegd' krijgt... Nu ik vanaf de zijlijn goed objectief vorig jaar erbij pak snap ik best dat de lat wat hoger gelegd moest worden..

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:30

Als we dan toch onze meningen gaan delen laat ik dat dan ook maar doen. :P
Ik stoor me aan de organisatie bij Academy Bartels. Ik heb 2x 2 VIP-kaarten ontvangen terwijl ik 1 vrijkaart zou krijgen en voor de clinic waar ik aan meedoe heb ik geen deelnemersparkeerkaart ontvangen. Tuurlijk kan er iets fout gaan maar dit zijn 3 fouten, dat vind ik erg slordig van zo'n groot bedrijf. Aangezien AB die kaarten regelt en niet bokt heb ik ook helemaal geen commentaar op de organisatie van bokt maar AB dus wel. Had dat eerlijk gezegd totaal niet van hun verwacht.
Maargoed, ik wacht het allemaal wel af.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:43

Als alles draait om de entree kaarten dan stuur ik ze met plezier terug jessica :j
Ik krijg dan graag een pb met een adres waar ze heen kunnen.

Ik wil namelijk mijn eigen keuzes maken wat betreft mijn eigen dochter.
Ik ben een groot mens en kan prima bepalen of ik last van haar heb als ik bezig ben/aan het werk ben.
Sterker nog....zij maakt mijn werk makkelijker voor me en aangezien het veel werk is zou dat het materiaal ten goede komen.
Daarnaast gaan er vreselijk veel uren voor mij zitten in iets wat jullie graag willen.
Geen probleem anders had ik me niet aangemeld.
Waar ik dan wel een probleem mee heb meld ik en word gewoon niet serieus genomen....zo voelt het tenminste wel.
De typfout in de OP ging tussen de woorden VIP kaart en VIP kaarten....enkelvoud of meervoud dus.
Prima dat dat nu als tikfout aangezien word maar dat maakt de verwarring wel duidelijk.
Jammer dat daar niet gewoon eerlijk over gedaan kan worden.
Nu is het aangepast om gezeur te voorkomen zo lijkt het.

Als ik ergens in opdracht/in dienst van... ga werken dan is het de normaalste zaak van de wereld dat ik gewoon naar binnen mag en daar wat te drinken krijg.....ik begrijp niet wat daar zo moeilijk aan is!!!
Het is een heel gebruikelijk iets en dan heb ik het nog niet eens over de uren en de reiskosten.
Dat er dan ook nog zulke eisen gesteld worden ga ik het niet eens meer over hebben.

Kortom....het lijkt mij in mijn geval het beste als ik de kaarten terug stuur en jullie verder een fijne dag wens.....

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:15

Sorry hoor quartel maar het was vanaf het begin duidelijk dat er een werkdag was (en dus alleen moest komen) en dat je twee kaarten zou krijgen voor een Andere dag.

Mensen je krijgt een VIP kaart van meer dan 100 euro en twee kaarten a 30 euro. Al kost het dat voor de academie natuurlijk niet, je krijgt het maar. Daarvoor mag je ook wel wat doen hoor! Best een aardig salaris voor 1 dagje lijkt me....

Edit: opmerking verwijderd
Laatst bijgewerkt door pluisje88 op 02-09-14 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:26

Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet, in de OP staat duidelijk dat deelname niet vrijblijvend is. Daaruit kun je opmaken dat er ook verplichtingen aan vast zitten.

Op bezoek gaan bij een clinicgever kun je ook zien als een kans, in plaats van "moeten".
Ik heb werkelijk waar een super leuke middag gehad bij Academy Bartels, en ben blij dat ik deze kans heb gekregen.

De dag zelf heb ik al helemaal zin in, en ok bij mij zijn de kaartjes in 1 keer goed gegaan. Maar jeetje enig idee hoe druk de organisatie is? Een fout maken is menselijk hoor :j

Als je dit allemaal niet wilt, had je je misschien niet op moeten geven. Dan had je vrijblijvend rond kunnen huppelen op HE, wat je nu trouwens ook kan alleen dan een andere dag dan je reporterdag :)

Je is trouwens algemeen bedoeld, wil niemand persoonlijk op zn tenen trappen. :)F (bij gebrek aan witte vlag smiley)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:29

Ik zag het inderdaad ook als een kans. Wie van ons was anders ooit bij tristan Tucker op stal geweest? Denk dat ik het antwoord wel weet ;)
Ik vond het ook erg leuk en vind het leerzaam. Vind tekst schrijven best lastig en het is telkens weer een uitdaging! Ik kijk uit naar he.

Ookal zijn bij mij de kaarten niet goed gegaan ;) maar vertrouw erop dat het goed gaat komen!! :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:32

Nou eerlijk gezegd was ik best sceptisch tegenover het schrijven... :')

Maar het is mij zeer goed bevallen :j
Heb echt een nieuwe passie gevonden :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:33

Ik vind het al erg dat ik weer zo laat ben met mijn artikel ;( ik had gehoopt het af te hebben maar mijn master is echt belangrijk. Doe m'n best! Mijn vorige artikel was bijvoorbeeld iets later maar zeker niet minder want het was een heel A4tje vol en heb het tig keren doorgelezen. Ik vind het echt erg dat ik altijd zo traag ben maar ik wil wel duidelijk maken dat ik absoluut niet de kantjes ervanaf wil lopen ik neem dit wel serieus. In principe maak ik totaal geen winst, de treinkosten kosten voor mij meer dan de kaartjes voor HE kosten, ik doe het echt omdat ik de artikels graag wil schrijven en deze ervaring wil opdoen want ik had net zo goed kaartjes kunnen kopen en de rest besparen.

Ik vind het overigens niet erg dat we dat artikel moesten maken en dat er regels verbonden zijn aan wat we moeten doen, ik kijk er nog steeds naar uit. We mochten zelf onze clinic kiezen en ik heb wel eentje iets korterbij gekozen puur omdat ik anders uren moet reizen, de dagkaart kost echter toch hetzelfde. Ik vond onze clinicgevers heel vriendelijk en ik heb er wat van opgestoken maar ik wist sowieso van te voren dat de trein ook betaald moest worden dus daar zeg ik niets over dan. Ik zie het eigenlijk wel als een soort werk, promotiewerk?

Tot nu toe is er niets anders gelopen dan ik had verwacht eigenlijk. Ik heb mijn kaartjes trouwens nog niet eens ontvangen :+ Maar komt wel goed. Wil ook niemand op z'n tenen trappen hoor! Maar het is jammer dat we zo discussieren terwijl we zo kort voor HE zitten en het zeker weten toch leuk gaat worden, dan zijn deze frustraties niet nodig. Tristan Tucker was toch geweldig om te zien, HE gaat zelfs nog leuker worden onder onze bokt naam :)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:38

chimello schreef:
Ik vind het al erg dat ik weer zo laat ben met mijn artikel ;( ik had gehoopt het af te hebben maar mijn master is echt belangrijk.

Ik ben ook laat hoor telkens. Was ook bijna drie weken na ons bezoek. Er gaat toch best wel wat tijd in zitten heb ik gemerkt.

chimello schreef:
Maar het is jammer dat we zo discussieren terwijl we zo kort voor HE zitten en het zeker weten toch leuk gaat worden, dan zijn deze frustraties niet nodig. Tristan Tucker was toch geweldig om te zien, HE gaat zelfs nog leuker worden onder onze bokt naam

_/-\o_ helemaal mee eens

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:40

Oh ik was met dit artikel ook laat hoor... kwam omdat AB ineens nieuwe ontwikkelingen had die ik nog moest verwerken in het artikel...

Tja soms kan het niet anders hoor, je doet je best en je bent geen prof.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:41

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:47

Ben het nu aan het lezen! Weet je voor mij is het gewoon moeilijk te beslissen wat je precies wilt gaan verwoorden als je een interview van ruim een half uur hebt opgenomen. Daarbij wordt er tijdens de rondleiding veel verteld en je wilt voor de clinicgever en de lezer een goed artikel schrijven en ik ben zo perfectionistisch dat ik bang ben fouten te maken en mijn vorige artikel heb ik toch wel een 10 a 20 keer gelezen en constant veranderd tot ik zoiets had van dit werkt niet meer ik moet het insturen. Heb het trouwens m'n broertje nog laten nalezen die niets van paarden weet. Het is gewoon storend hoe bang ik ben te falen en mezelf toch opgegeven heb :') Maar het is wel grensdoorbrekend voor mij hoor, blij dat ik het toch gedaan heb want nu moet ik het doen!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:52

Komt me erg bekend voor. Hier precies hetzelfde helaas ;)