Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:vuurneon dat vind ik een schappelijke prijs gezien het incl alles is. mag je niks van zeggen.
djago schreef:Lees al een tijdje mee, maar wat een heftige reacties zeg.. Snap best dat sommige mensen balen van de stijgende fourageprijzen. Maar kom op zeg, waar hebben we het over. We hebben allemaal de luxe om een paard te houden, we willen toch allemaal het beste voor ons paard? Ik zou zeggen een paar privelesjes minder of gebruik je winterdeken van vorig jaar in plaats van dit jaar een nieuwe te bestellen.. Zou het kunnen waarderen wanneer jullie je iets meer verdiepen in het boerenleven. Wat het kost om land te onderhouden, kosten gebruikmachines, uurlonen, brandstofprijzen, afschrijvinen etc. Als je het echt gaat doorrekenen zal je schrikken. Ik heb het stro nu vanuit Spanje laten komen voor 150 per ton, vorig jaar nog 90 per ton.. Maar ja, ik wil goede producten, dus moet ik ervoor betalen, mij hoor je niet klagen, want ik ben nog steeds blij dat ik mijn paard goed kan verzorgen.
schrikdraad schreef:Een beetje slimmerik gaat dan niet volgend jaar elders kijken maar dit jaar.
Om te bedonderen zijn nog altijd 2 partijen nodig.
Als je zelf zo dom bent om 8 euro te betalen moet je niet alleen de leverancier boos aankijken maar nog meer jezelf.