Ook ik hoop intens dat ze hier beide doorkomen, maar ik vind niet ál het lijden aanvaardbaar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin444 schreef:Dit is het slechte nieuws over Tibet van vandaag :
Bad news : yesterday, the surgeon explained to me that, if for Pokupka, all is very fine (the tissue makes good progess), about Tibet, there is a big complication. The purulent secretions have grown and there is a big sinus infection, most likely because of a resistant bacteria. They try to drain the sinus and to reduce the infection, but the veterinarian is worried. Samples are taken and they are trying many antibiotics awaiting the results of the analysis arrives. It's sadly one of the big complication we were afraid of ... I'm so shattered ! Poor Tibet !
Heb even geen tijd te vertalen. Vreselijk!
Joscaa schreef:Om ook van onze kant met hulp te komen, gaat mijn vader alle Mesitran sponsoren
( http://www.veterinairewondzorg.nl ), wij zullen dit hopelijk morgen op sturen !!!
scheepie schreef:Het zou echt heel triest zijn als Tibet de strijd verliest door z'on misdrijf.
Bandida schreef:scheepie schreef:Het zou echt heel triest zijn als Tibet de strijd verliest door z'on misdrijf.
Ik zal nog maar eens advokaat van de duivel spelen, maar we weten nog niet of het al dan niet een misdrijf is. Tot daar bewijs van is, is het ook niet correct om op basis daarvan op te roepen om te sponsoren.
Niet dat ik de eigenaars geen hulp wens, ver van.. maar als je je geroepen voelt doe dat dan gewoon omwille van de paarden hun toestand, en niet om de emoties in de media of om de mogelijke oorzaak.