Nou, puzzel twee heb ik ingestuurd. Zou m alleen nooit gevonden hebben zonder de hint.Puzzel 3 ga ik me denk ik niet eens aan wagen.
Nee het databeest heeft het een beetje druk geloof ik, ik kreeg hem net ook Welke server zie jij onderaan staan Jade? Ook Podagros?
sandorra schreef:Sodeletuut schreef:Ik kan écht nummer 2 niet eens vinden. Ben ik nou zo dom.. via zoekfunctie zoeken op verlanglijstjeIk kan hem ook niet vinden
Jans schreef:Nee het databeest heeft het een beetje druk geloof ik, ik kreeg hem net ook Welke server zie jij onderaan staan Jade? Ook Podagros?heb ik niet op gelet
Natasja__ schreef:Ik denk dat het onderschrift van Dribbel er ook niet bij hoort.. anders had ze hem wel laten staan toch?Lijkt mij ook niet...
ik heb die foutmelding daarstraks ook gekregen, ik ging er maar vanuit dat iedereen druk aan het puzzelen en insturen was en het daardoor kwam
Ik denk dat ik Marieke's partner heb gevonden: balance! haar OS eindigt met: ik wil...daar sluit 'Praten en breien..' goed op aan, toch?
Zoo ik was straks begonnen en heb nu puzzel 1 net ingestuurd.Ga opzoek naar de 2de, probeer het eerst wel eens zonder jullie tips
Zijn er ook zinnen die met puntjes beginnen? Want die zouden dan aan kunnen sluiten op zinnen die met puntjes eindigen.
Marieke_K schreef:Ik zoek nog steeds mijn partner..ik wil... Praten en breien.. dat zijn mijn hobby's!...maar 364 dagen per jaar?