Dus als ze zelf kunnen kiezen weten ze het wel. Maar dat zou wellicht ook wel van het paard af kunnen hangen. Misschien dat ze niet allemaal zo gek zijn als die van mij

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Je krijgt dan ook handel in diploma's??
Dat ik bv wel mijn diploma haal en dan jouw paard op mijn naam zet en gewoon (op papier) bij jou stal.
@BK
Ik zal stoppen met berekeningen maken hahahaha
AmonRe schreef:Die van mij is wel geschoren, heeft een deken en ik rijd er M2 dressuur mee, maar de staldeur staat altijd open en hoe hard het ook regent of sneeuwt of waait, hij staat werkelijk 9 van de 10 keer gewoon buiten in de bak of wei.
Dus als ze zelf kunnen kiezen weten ze het wel. Maar dat zou wellicht ook wel van het paard af kunnen hangen. Misschien dat ze niet allemaal zo gek zijn als die van mij
JoviBan schreef:Jenny21 schreef:Maar dan komt Anky ook met een reactie dat ze het er mee eens is!! Alsof een Painted Black of een Salinero 4 uur per dag op de weide mogen, geloof er geen r**t van!!!
Die Anky mag zich in een heel donker hoekje van de stal gaat zitten rotschamen.
blue_kim schreef:Ik vraag me af of iemand hier überhaupt weet hoe anky haar paarden houdt, of ze op de wei komen of niet en zo ja, voor hoelang.
Dus ik denk niet dat het nodig is om haar daarom de grond in te trappen.
Als zij dr paarden niet op de wei laat, dan is het hypocriet om dat nu te gaan promoten (om het maar even zo te noemen) maar als zij dat wel doet, dan kan ik het alleen maar toejuichen dat zij zich daarvoor inzet.
NatasjavE schreef:sonjim schreef:Nee omdat ze er 2 heeft die nooit los de wei op mogen lijkt mij.
Waarvan een een dekhengst is.
En die twee wordt meer dan voldoende mee gedaan. Die staan niet in een box of weitje te verpeiteren.
Painted mag zowiezo al twee a 3 keer per week dekken..
Nou als dat niet een leuk uitje is
blue_kim schreef:Tsjah maar dit is ook alleen in het dekseizoen lijkt mij... en de rest van het jaar? denk dat ie het toch leuker zou vinden om lekker los in de wei te komen...