Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Blue9 schreef:ECHT? Wat maf, ineens afgeblazen? Hier zit echt wel een heel verhaal achter.
Ik denk het niet hoor. Het werd gisteravond al vermoed dat het zou worden afgeblazen.
Overigens wel vervelend voor de mensen die al serieus onderweg waren naar de veiling of er al waren
Charaz schreef:Volgend seizoen dan maar, mocht dit echt waar zijn ben ik heel erg blij dat hij eindelijk beschikbaar komt voor de dekdienst.
aslo schreef:Hmm, vind het niet erg netjes idd voor al de mensen die er al zijn cq onderweg waren. Riekt een beetje naar een flinke publiciteitsstunt ??
Cayenne schreef:Blue9 schreef:ECHT? Wat maf, ineens afgeblazen? Hier zit echt wel een heel verhaal achter.
Ik denk het niet hoor. Het werd gisteravond al vermoed dat het zou worden afgeblazen.
Overigens wel vervelend voor de mensen die al serieus onderweg waren naar de veiling of er al waren
besita schreef:aslo schreef:Hmm, vind het niet erg netjes idd voor al de mensen die er al zijn cq onderweg waren. Riekt een beetje naar een flinke publiciteitsstunt ??
misschien stond er een collectebus
Ania schreef:ik denk dat dit de enige legale manier was voor stal Korenbloem om in bezit te komen van P&P.
Aangezien zijn eigenaren al jaren niet betaalden, moesten ze wel een gerechtsdeurwaarder inschakelen, deze vordert de pony in en verkoopt hem vervolgens middels executieverkoop. Korenbloem neemt deze kosten op zich en geeft de deurwaarder zijn uurloon en is vervolgens de eigenaar van de pony.
de meest wettelijke en goedkope manier om in handen te komen van zo'n pony.
Slim.
overigens ben ik het er volledig mee eens dat ze de pony invorderen, vind dat ze nog veel geduld gehad hebben om hem 2 jaar lang gratis te verzorgen. Meestal mag je al na 1 jaar dit doen.