Herfstwind schreef:Cowgirl schreef:90% wellicht te hoog maar verder wel terecht.
En nu Valegro naar Ed?
Nee, ik vind dat Valegro bij Charlotte moet blijven. Zo'n leuke combi is dat.
Tja dat vonden we van EG en Totilas ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Otjuh schreef:Ben ik de enige die het raar vind, dat de Engelsen steeds als laatste moeten starten, zodat de jury 'weet' hoeveel % ze moeten geven... Ik vind het maar raar...
ik denk dat ik niet de enige ben die dit denkt![]()
de aanleuning was gewoon door de proef heen veel beter dan die van Parzival.Otjuh schreef:Ben ik de enige die het raar vind, dat de Engelsen steeds als laatste moeten starten, zodat de jury 'weet' hoeveel % ze moeten geven... Ik vind het maar raar...
ik denk dat ik niet de enige ben die dit denkt![]()
. Air schreef:mang schreef:90 voor een proef met ZO'N fout?
Ik gun het dr van harte maar die jury moet toch wel even over zijn bol krabben van waar zijn we mee bezig...
Maarrrr Zilver voor Adelinde!
Tsja.... als ze een ruiter met een paard wat de hele proef door verzet heeft 88% geven. Maar daar kraait geen haan naar want dat is een Nederlander.
Kirsten_S schreef:Melisding schreef:Charlotte reed goed maar die fout was gewoon echt te groot...
Precies, dat bedoel ik. En de pirouttes waren ook niet 'je van het'..
Adelinde was overal goed, kleine aanleuningsproblemen, maar thats it...
Terug naar de objectieve springsport..
Melisding schreef:dresspaard schreef:Jammer, ik vind Parzival en Adelinde zo veel meer tonen dan Charlotte en Valegro...
Snap uberhaupt niet wat er zo bijzonder is aan Valegro, vind het echt niet zo'n exreem mooi paard hoor en vond hem deze kur juist wat tegenvallen qua expressie.
Maar goed, Adelinde pakt over 4 jaar vast wel goud
Denk niet dat Parcival over 4 jaar nog mee doet...

Anoeska schreef:Inderdaad, Parzival heeft de hele proef z'n mond open, ruiter hangt achterover trekkend aan de teugels. Maar dat maakt niet uit, want we zijn Nederlands. Nou boeie... ik vind de proef van Charlotte 10x fijner om te bekijken. Met de fout op het eind erbij!