Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mang schreef:90 voor een proef met ZO'N fout?
Ik gun het dr van harte maar die jury moet toch wel even over zijn bol krabben van waar zijn we mee bezig...
Maarrrr Zilver voor Adelinde!
Jolien87 schreef:Te hoge score of niet: Charlotte heeft met recht de gouden plak gewonnen. Gedurende de hele OS heeft ze al laten zien onverslaanbaar te zijn. Dus als iemand het verdient om te winnen dan is zij het wel. En dan maakt het niet uit of ze nu boven of onder de 90% rijdt...
imd schreef:Babootje schreef:Springen is toch gemakkelijker... een balk.....
Nee maar serieus. Bezijden die fout op t laatst vond ik de kur van Charlotte echt fantastisch. Harmonieus. Vloeiend etc. En dan wordt die open mond van Parcival toch belangrijk denk ik.
Dat denk ik ook. Ben er dus ook niet zo heel rouwig om dat adelinde geen goud heeft.
dresspaard schreef:Jammer, ik vind Parzival en Adelinde zo veel meer tonen dan Charlotte en Valegro...
Snap uberhaupt niet wat er zo bijzonder is aan Valegro, vind het echt niet zo'n exreem mooi paard hoor en vond hem deze kur juist wat tegenvallen qua expressie.
Maar goed, Adelinde pakt over 4 jaar vast wel goud
Jolien87 schreef:Te hoge score of niet: Charlotte heeft met recht de gouden plak gewonnen. Gedurende de hele OS heeft ze al laten zien onverslaanbaar te zijn. Dus als iemand het verdient om te winnen dan is zij het wel. En dan maakt het niet uit of ze nu boven of onder de 90% rijdt...