Tuurlijk willen er wel mensen jou: solliciteer bij de mac in je buurt.. zomervakantie komt er aan en willen ze zeker wel extra personeel hoor een weekendbaantje bij de hema/de primera een snackbar in de buurt? ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN en gij zult VINDEN!
nee patatboer zijn van die cineesen en hebben al werk. verder is meneer de patatboer een drankorgel.... hij loopt immer met bier in zn hand.. en ja dat zuipt ie zelf op..
ElineThera
Geplaatst: 20-05-11 11:41
dan de winkel of de fietsenboer (schoonmaken in zijn winkel misschien?)? Godohgod, wij zitten jou eigenlijk aan een baan te helpen
haha en de winkel hebben ze niets omdat daar geneog mensen zijn.. je weet wel zon buurtsuper, dr werken 4 mensen meer is er ook niet nodig en de fietsenboer heeft ook werk genoeg
maar komt wel goed.. eens krijg ik vast wel een baa
Ga nu even naar dorp, agenda halen.. dan naar huis toe: paardje rijden en met me oude pony eens wat VD gaan doen, wil toch een poging wagen en die pony vertrouw ik het meeste en erna met mijn kleine shet even een rondje met het karretje doen en dan eten denk ik zo dus genoeg te doen zo! Tot vanavond waarschijnlijk dan meiden