Dik verdiend, ze heeft een prachtige proef neergezet, al haar oefeningen hadden nét wat meer de x-factor..Adeline heeft zilver, ook dik verdiend Die gaat vast in Brazillië weer knallen
Prachtig die emotie van Charlotte Dujardin! Terecht goud, wat een topcombinatie!En ook geweldig dat we weer zilver hebben!
Bij dressuur is uitstraling ook belangrijk en de uitstraling van de gouden combi was nu eenmaal wel anders dan die van de zilveren.
wake_up schreef:Ze heeft zeker goed gereden, maar met zo'n grote fout vind ik 2% verschil wel een érg groot verschil. Helemaal mee eens
Lavien schreef:Corrupte zooi, kon ook niet anders met een Brit ik ben er ook van overtuigd dat ze corrupt zijn idd...
het zal wel aan mij liggen, maar ik kreeg een beetje het idee dat gemaakte fouten niet afgestraft werden. Anyhow Zilver.
pfff nou ik pleite....dames en heren het was me een waar genoegen!!!nog veel naklets plezier en laat mekaar heel hiero!!!!
Dan heeft ze gewoon heel erg goed gereden om die fout aan het einde te kunnen compenseren Zilver voor Adelinde!