Laatste ronde kan nog veel zeggen natuurlijk. Ik wacht het eerst maar even af. Zal niet de eerste keer zijn dat het hele rijtje daarna wordt omgegooid.
vergis ik me nou of kan Nl in principe nog steeds goud winnen? Als Marc fgoutloos is en de anderen ook nog wta fouten maken?
Lielle schreef:vergis ik me nou of kan Nl in principe nog steeds goud winnen? Als Marc fgoutloos is en de anderen ook nog wta fouten maken?Als alle andere heel veel fouten maken wel ja .
Italie moet foutloos blijven om bovenaan te komen. Met 1 balk en een Nederlandse foutloze wint Nederland.
Cayenne schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom Marc de vierde ruiter is ipv Albert.Oki is toch sneller dan Opium.Ik denk dat het weinig uitmaakt wie wanneer gaat?
xx_Horsiex schreef:Asyaa schreef:Radio loopt voor op BBC 2? Ook pas een uur ofzo Ik kijk pas 2 seconden
Cayenne schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom Marc de vierde ruiter is ipv Albert.Oki is toch sneller dan Opium.Telt dat ook mee voor de punten dan? Wie er eerst en wie er laatst start?
ik kom nl op 3,94 (jachtparcours), 12 (1e manche) en potentieel 8 (2e manche) en dat is een totaal van 23,94
Cayenne schreef:Nee, maar over het algemeen wordt het snelste en meest stabiele paard wel als laatste gezet.Dat is loting, daar heeft niemand wat over te zeggen.