Ik ben echt gelukkig, heb net een USB-stickje teruggevonden waar ik ooit alle Harry Potter films op heb gezet.
Edit: Shit, iPad is leeg en lader kapot. Nu kan ik geen wekker zetten, want mijn telefoon ben ik kwijt. Ik heb maar gewoon een timer op mijn laptop gezet en hoop dat de timer hard genoeg is om mij wakker te maken, anders heb ik een probleem. Hoef gelukkig pas 10:55 op school te zijn. Eigenlijk 08:30, maar dat heeft te maken met SWT-uren (soort van huiswerkuren) waarvan je er 5 per week moet doen die je zelf moet inplannen (kan sowieso het eerste uur van de dag, soms tijdens tussenuren). Ik doe er eigenlijk elke woensdag 3, maar heb mij via Magister uitgeschreven voor het geval ik niet op tijd wakker word.
Ricie
Geplaatst: 05-09-18 01:38
Diertjec schreef:
Ricie, dan zit jouw vriendin op het aeres in Barneveld. Mijn oude school
Klopt helemaal inderdaad!
Zo, ik ben een avondje druk geweest met het samenstellen van producten voor mijn nieuwe “onderneming” en gelijk een mooi excel bestand voor de administratie en een winst/omzet overzicht gemaakt.
Druk avondje gehad!
Zijn er hier toevallig mensen die zelf ooit begonnen zijn met het bijverdienen met een hobby, en dit later officieel via de kvk zijn gaan doen? Ik kom ergens niet helemaal uit
Als er zo iemand is en je wil me helpen of meer info. Dan mag je PB’en. Als diegene er niet is kan ik altijd nog n ander topic openen hahaha
Nou ik ga nog maar even peoberen mn ogen dicht te doen. Voor iedereen die moet werken, naar school gaat. Of andere bezigheden heeft op de vroege ochtend, veel succes!