Ossi schreef:Wow, mindfuck
Daarna was toch niets bijzonders? Of bedoel je dat je m terugkaatste?
Ben ik goed in, in mindfuck.

Ik kaatste 'm niet terug. Je snapte 'm gewoon echt niet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zeef schreef:Ilsemarie schreef:Ja... druk bezig mijn conceptvonnis aan te passen, deadline hijgt me in de nek. Klein dorpje, discotheek, omwonenden klagen over geluidoverlast, B&W wijs op verkeerde gronden af, rechtszaak en nu moet ik 't oplossenMaar het wil niet helemaal zoals ik dat wil en eigenlijk wil ik ook wel slapen
De nieuwsgierigheid dwingt me om te vragen: Bezwaar is afgewezen op welke grond?
zeef schreef:Ilsemarie schreef:Ja... druk bezig mijn conceptvonnis aan te passen, deadline hijgt me in de nek. Klein dorpje, discotheek, omwonenden klagen over geluidoverlast, B&W wijs op verkeerde gronden af, rechtszaak en nu moet ik 't oplossenMaar het wil niet helemaal zoals ik dat wil en eigenlijk wil ik ook wel slapen
De nieuwsgierigheid dwingt me om te vragen: Bezwaar is afgewezen op welke grond?
Ilsemarie schreef:fictieve B&W beweerde niet te mogen oordelen over geluidhinder in kader van exploitatievergunning aangezien dit sluitend wordt geregeld door de wet milieubeheer. Maar dat gaat in dit geval niet op aangezien ze wel geluidhinder mee moeten wegen binnen het meeromvattende begrip woon- en leefklimaat (bepaling APV). Strijd met specialiteitsbeginsel.
milou123 schreef:Ilsemarie schreef:Slaap lekker Freekers!
@milou: ik studeer rechtsgeleerdheid en notarieel rechtVerstand wil ik niet zeggen maar ik doe m'n best
Ga je zo wel even PB-en.
zeef schreef:Ilsemarie schreef:fictieve B&W beweerde niet te mogen oordelen over geluidhinder in kader van exploitatievergunning aangezien dit sluitend wordt geregeld door de wet milieubeheer. Maar dat gaat in dit geval niet op aangezien ze wel geluidhinder mee moeten wegen binnen het meeromvattende begrip woon- en leefklimaat (bepaling APV). Strijd met specialiteitsbeginsel.
En het bezwaar van de omwonenden is tegen het niet handhaven, I presume?