Scheikunde weet ik niet, en wil ik eigenlijk ook niet weten

Filo ga ik nu nakijken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doriss schreef:Filo is idd niet leuk.. ik zal zomaar eens een willekeurige zin uit mijn boek laten zien:
"Aristoteles' bewijs van een eerste bewegingsoorzaak, of 'onbewogen beweger', is geen antwoord op religieuze of dogmatische vragen aangaande de schepper of op sceptische twijfel, maar een verklaring voor het fenomeen 'beweging'."
Dusssss...![]()
En dit is zomaar een willekeurige zin uit het boek.. En dan verwachten ze dat ik dit begrijp
doriss schreef:*applaus!*
Dankjewel! Misschien mag je op de bruiloft ook wel een dansje voor ons doen!![]()
Liefste aanstaande echtgenote, wanneer gaan we eigenlijk trouwen? Want op engeltjes verjaardag is niet helemaal gelukt, en om het nu meteen een heel jaar uit te stellen is misschien ook weer wat overdreven..
doriss schreef:CRos95 schreef:Wil je trouwen?
doriss schreef:Aah, misschien wil Biggers wel onze ceremonievoorzitter zijn!
Biggers schreef:Dat zal me een eer zijn.
doriss schreef:En dan Myrthe nog ompraten tot bruidsmeisje, en dan zijn we compleet!
Myrthe_Yolto schreef:parrrrrdon, ik geloof dat ik gezegd had dat ik bruidsmeisje wilde zijn als ik dan wel mn droom-bruids-jurk aanmocht.
doriss schreef:![]()
We hebben een bruidsmeisje
En die jurk, túúrlijk mag je die aan! Jij altijd!
doriss schreef:Oh, we missen de getuigen.. Misschien doet Engel wel mee, of Datjaa
Datjaa schreef:Yeps, ik ben getuige!![]()
Samen met Engel, ze móét!
CRos95 schreef:ElineThera schreef:ben ik blij dat ik niet bij jullie trouwerij aanwezig ben!
Nee, jij wordt sluierdrager
Myrthe_Yolto schreef:ja, eline en ik zijn bruidsmeisjes SAMEN
JPitty schreef:Hebbie al iemand voor de ringen te dragen? *Biedt zich aan voor dat klusje*
CRos95 schreef:Nu wel
trekpaardluf schreef:doriss schreef:Biggers is ceremoniemeester, Eline en Myrthe zijn samen bruidsmeisjes, JPitty wordt ringendrager, en Engel en Datjaa zijn getuigen. Mag jij nog kiezen wat jij wordt
uhm... tja.... geeen idee..![]()
wat is er nog eover?
gasten.. je hebt helemaal geen gasten
doriss schreef:Dan ben jij de gasten! Uiteraard in meervoud, een bruiloft met maar 1 gast is zo saai.. En dat je dan toch maar in je eentje bent, moeten we maar gewoon even voor lief nemen..