Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneve schreef:Als ik bovenstaande goed evalueer is iedereen het met elkaar eens (zelfs JurybijZ): wat er met P&P gebeurd is kan echt niet door de beugel.
Toch gaan we nu tegen elkaar tekeer????
sarabande schreef:Nogmaals wil je het houden van een L2 paarde vergelijken met de internationale paarden en pony's waar het hier om gaat....zucht
Een turner die op Olympisch niveau opereert leeft ook heel anders dan degene die 1 keer per week een uurtje naar de sportschool gaat.
sarabande schreef:Nogmaals wil je het houden van een L2 paarde vergelijken met de internationale paarden en pony's waar het hier om gaat....zucht
Een turner die op Olympisch niveau opereert leeft ook heel anders dan degene die 1 keer per week een uurtje naar de sportschool gaat.
Zoe_Simba schreef:Hmm,.. K denk dat mensen zelf mogen bedenken wat ze doen met hun leven vind je niet ? , maar aan een kant heb je wel gelijk dat wij hier wel kunnen zeggen dat t slecht is maar coby er niet naar kijkt ?!
maar k vind t goed dat je hieroveer kan (mag) discuseren , je gaat toch met een ander beeld kijken.je leert van elkaars fouten etc.
modie schreef:Niet ieder paard is gelukkig dan. En als je je paard houdt om toch regelmatig te kunnen rijden, op wat voor manier dan ook, en hij/zij wordt raak gemept, door de "vriendelijke"andere paarden. Want als je paarden bekijkt die vrij in de wei staan, die gaan heus niet zachtzinnig met elkaar om.
Wildgirl schreef:Waar maakt iedereen zich nou toch in godsnaam zo druk over?
Hebben jullie niets beters te doen de hele dag dan dit soort topics volgen en je menig geven/in discussie gaan en speculaties doen?
Mijn hemel.......
pmarena schreef:Een menselijke topatleet is sowieso niet te vergelijken met een paard. Bij een mens is het de eigen keuze om alles opzij te zetten voor de prestatie. En een mens is ook nog wel met normale sociale dingen bezig ook. Mens heeft altijd de vrijheid van de eigen keuze , kan gaan en staan waar die wil , wat die wil , hoe lang , met wie , enz. En kan stoppen wanneer die wil. Paard heeft die keuzes allemaal niet.
casperrr schreef:Het trieste van alles vind ik nog wel dat mensen op de Hyves van Angela gaan spammen.
Lager dan dat kan je echt niet zinken als je dat doet