Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KellyC

Re: Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 11:05

Hoi adri, ik ben in de grote prijs nog 6e geworden. Queen had er echt zin in gisteren. Ik moet ook pas eind sept terug naar het ziekenhuis dus ja. nog even geduld.

Hoi zwanepol. Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met de vorgie eigenaars. Maar ze waren vrij duidelijk dat ze niets met mij te maken wilden hebben. Dat alles via het gerecht moest gebeuren. Jammer want anders kon er misschien ook iets geregeld worden met een veulen ofzo. Zo hadden zij nog iets van Queen en ik zou haar bij mij kunnen houden. Jammer dat ze dat niet wilden. Want nu kost het alleen maar geld voor iedereen. En tijd en het is niet goed voor je hart al die stress die het met zich meebrengt. Nu komen bij mij de zenuwen meer en meer de kop op steken. Ik word iets lichter geraakt enz. Gelukkig beseft Queen niet wat er allemaal gebeurd. Ze kan er tenslotte ook niet aan doen.

Groetjes kelly en Queen

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 15:42

Weer een plus punt voor jou lijkt mij bij de rechtbank, dat jij geprobeerd hebt contact te krijgen met de vorige eigenaars voor een bemiddeling.

Ik lees allemaal dingen over "grote prijzen", op wat voor een niveau rij je eigenlijk (hoogte)? Het klinkt in iedergeval spannend.

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:04

gewoon het hoogste wat er is op de regionale. 1.20-1.30 en een GP mag het tot 10cm hoger staan. En 1keer per jaar doe ik mee aan een krachtproef met Queen. Die hebben we dit jaar in febr gewonnen. Queen sprong over 2m uit. Dat was echt spanned! Vooral omdat ze het zo graag doet! Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Queen mag blijven. Ik weet echt niet wat ik zou moeten doen zonder haar Het blijft dus bang afwachten tot 13 oktober. Ik kan dus alleen maar hopen dat het goed afloopt!

Groetjes kelly en Queen

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 16:49

Hoi allemaal. Het is vandaag de 13e september. Dat wil zeggen dat vandaag over een maand het proces van Queen voorkomt. Ik ben er echt heel erg bang voor. Vanaf morgen kan ik zeggen dat het binnen de maand voor komt. Ik heb het er de laatste dagen erg moeilijk mee. En ik denk niet dat dat er de volgende dagen op gaat verbeteren.

ik wil ook nog even iedereen bedanken die mij al die tijd hebben gesteund. Er altijd voor mij waren.

Lieve groetjes

Kelly en Queen

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 16:59

ik weet niet meer wat ik moet zeggen dan ,hou je sterk,houd de moed erin,geloof erin!

het is erg moeilijk voor te stellen voor mij dan ,om na zoveel jaar je paard af te moeten staan.
nu is het in Belgie anders dan in Nederland maar toch het zou me echt heel erg verbazen als het verkeerd zou aflopen.

houd moed ,in gedachten zijn we bij je en steunen we je!!!!

hou vol...nog even en dan is de onzekerheid weg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:23

Waar word het proces gehouden Kelly? Ik ben zenuwachtig met je mee hoor.Ik kan me voorstellen dat je niet echt lekker meer slaapt.
We kunnen alleen maar hopen dat het wijze mensen zijn die de beslissing maken.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 18:38

nog een maand, hopelijk valt alle ongerustheid dan van je weg. We duimen !

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:05

Normaal zal het doorgaan in Hasselt, ga alvast mee, laat Kelly daar niet alleen staan, wij duimen en hopen dat de goede oplossing komt Queen blijft bij Kelly, en de Duitse eigenaars sluiten vrede met Kelly, het zou mooi zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:16

We kunnen met zijn alle meegaan.de eerste boktmeeting op de rechtbank .
Ik weet alleen niet of ze het daar zo kunnen waarderen.
Dan kunnen we in luid applause uitbarsten.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 19:15

hèhè ja dat zou wel eens kunnen. Ik moet helaas werken dan 13den en heb geen verlof meer, anders had ik graag afgekomen.

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 13:53

Hoi allemaal,

Jullie zijn uiteraard allemaal welkom. Ik hoop echt dat het goed afloopt daar. En hoop ook de duitse familie eens te zien. Misschien willen ze daar alsnog even praten met mij. Als ik Queen mag houden hoop ik dat de duitse familie eventueel contact met mij wil. Dan kan ik foto's van Queen opsturen. Dan kunnen ze ook meegenieten van Queen. Er staan trouwens foto's van Queen en mij op www.galop.be. als je dan gaat kijken bij de GP op zondag kunnen jullie haar in real live bezig zien. Je moet daar naar fotoreportages gaan. Dan jumping kempische regionale te Lommel en dan GP zondag en dan kijken op 18u57 dan de eerste 4 foto's boven aan zijn van Queen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Vele groetjes kelly en Queen

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:36

Wat een knap paard!!!
Weet je al of het min of meer in je voordeel gaat zijn dat de rechter uitspraak doet?
Ik hoop van ganserharte dat je queen kan houden! Als ik dat zo zie heb je er zo hard voor gewerkt om haar te krijgen waar ze nu is! Het zou niet eerlijk zijn moest queen terug naar Duitsland moeten. Wanneer is de uitspraak precies?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:39

bokt meeting in een rechtbank? gaaf!!
*bedenkt zich of heel bokt in een rechtbank past...... euhh nee...*
Naja, het lijkt mij heel fijn voor je als je support krijgt tijdens de zittng. Hou je ons op de hoogte van de datum, tijd etc?

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 18:01

hoi beste bokkers allemaal. Het proces gaat door op 13 oktober in Hasselt. Ik hoop echt dat het in mijn voordeel gaat worden uitgesproken maar dat weet je nooit echt zeker he. Het enige dat ik kan doen is hopen. En rekenen op de steun van de mensen rond mij. Al Maak ik het ze tengenwoordig niet echt gemakkelijk.

Groetjes kelly en Queen

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 02:48

Heel veel sterkte toegewenst Kelly, hopelijk ziet de rechter ook in dat Queen bij jou hoort. Ik hoop ook voor je dat de vorige eigenaren bijdraaien en een gewoon contact met je willen onderhouden.

Veel succes meid!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:48

Sjee, ik lees het hele topic nu net pas. Wat verschrikkelijk hartverscheurend verhaal en wat ben je dapper hoe je doorgaat en positief blijft, ook naar de familie schepers.

Ik wens je de 13e heel veel succes en uiteraard duimen we allen hier voor je.

Ik heb mij net geprobeerd in te beelden, wat als mijn paard gestolen wordt en ik vind hem 9 jaar later terug. Negen jaar is erg lang, heel erg lang, elke dag zal je aan je paardje denken niet wetende waar die uithangt ofwel nog in leven is. Je komt je paard weer tegen na die 9 jaar, maar ziet dat hij het fantastisch heeft bij de nieuwe eigenaar, dat ze een fantastisch koppel zijn. Als ik heel eerlijk zou zijn tegenover mezelf, denk ik dat ik het paard bij die eigenaar zou laten, zonder enige poespas. Het is heel triest dat de "vorige" eigenaren geen contact met jou willen en dat het allemaal zover is gekomen dat het nu op deze manier gaat.
Ik denk dat hun advocaat een grote rol in dit verhaal om geld speelt. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen zoveel geld eisen, van iemand die niets met diefstal te maken heeft en ook nog eens heel goed voor "je" paard zorgt..dat is toch wel een geluk bij ongeluk.

Het is een heel lastige situatie. Ik snap die familie Schepers dat ze graag hun paard terug hadden gezien, maar ik snap niet dat het zover is gekomen en er nu met geld gegooid moet gaan worden en er niet een compromis gesloten kan worden..

Afijn, heel veel sterkte toegewenst!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:00

Ik volg dit topic al vanaf het begin en heb hier eigenlijk nooit gepost maar nu de datum van de rechtzaak dichterbij komt wil ik toch even een berichtje neerzetten en je laten weten dat ik op de 13e voor jou en Queen zal duimen en ik hoop echt dat de rechter beslist dat ze bij je mag blijven.

Heel veel sterkte gewenst voor de 13e!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 18:00

Dit topic is vandaag ook precies 1 jaar oud, volgens mij heeft geen enkel topic dat zo lang vol gehouden, nogmaals succes Kelly.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:05

Letizia schreef:
Dit topic is vandaag ook precies 1 jaar oud, volgens mij heeft geen enkel topic dat zo lang vol gehouden, nogmaals succes Kelly.

Wel, het is een jaar geweest om nooit nog te vergeten, hopelijk is 13.1O.2OO5 het einde van een strijdperk, zowel voor de vorige eigenaars als voor Kelly. Kelly heeft het zo zwaar op dit ogenblik, haar angst om Queen te verliezen is zo enorm, alhoewel zij alles in het werk stelt om Queen te houden. Wij rekenen op de advokaat, een paardenman in hart en nieren, en een advokaat die overtuigd is van de onschuld van Kelly en haar ouders. Veel sterkte en veel moed Kelly, je zal het nodig hebben, maar wij zullen aan je zijde staan.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:10

De uren zullen wel op dagen lijken nu die datum dichterbij komt.
Ik wens je heel veel succes Kelly en ik hoop echt het beste voor jou en Queen.
Ik leef met je mee, meid zet m op!

tessjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:52

Hey Kelly

Om wat uur en waar just wordt het proces gehouden. Ik zou heel graag willen komen als ik een dag kan vrij krijgen.

In ieder geval: veel succes!!!

Groetjes tess

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 11:56

Ik lees regelmatig in dit topic, ik wens je heel veel succes de 13e oktober!!

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 15:53

Bij het klassement bij Kempische Regionale/Limburg-Belgie, staat Queen op de 6de plaats als paard van het jaar. Proficiat Queen en haar baasje Kelly, hopelijk staat ze volgend jaar als eerste, en aan de zijlijn de vorige eigenaars de fam. Scheepers als trotse pauwen, en kunnen zij samen met Kelly fier zijn op Queen.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 15:56

Eindstand Beker van Limburg - Amazone's op de tweede plaats Kelly Cornelis, zodus de echte amazone die Queen kan rijden, het zijn twee handen op één buik Queen en Kelly, ga zo door !!!!!!

Bij het kampioenschap K.R. /Aamazones zijn ze met hun beide zesde geworden, zodus proficiat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 13:20

wauw knap kelly,gefeliciteerd