Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GabberGill schreef:Ik snap oprecht jouw reacties niet. Omdat Piet zijn been geamputeerd wordt mag klaas niet zeuren om zijn gebroken been want hij heeft tenminste nog een been om te breken .
Monique1963 schreef:GabberGill schreef:Ik snap oprecht jouw reacties niet. Omdat Piet zijn been geamputeerd wordt mag klaas niet zeuren om zijn gebroken been want hij heeft tenminste nog een been om te breken .
Even wat humor in het donker van dit arme paard: LOL, in het licht van een witte schimmel uit Spanje, en dan Piet en Klaas ...
Ik woon in Frankrijk en ik heb op Franse paardenfora nog niets over dit nare nieuws gelezen, ik heb gezocht maar ook op de Franse media lees ik nog niets. Je zou verwachten dat er toch wel nieuws in gezien wordt.
Monique1963 schreef:GabberGill schreef:Ik snap oprecht jouw reacties niet. Omdat Piet zijn been geamputeerd wordt mag klaas niet zeuren om zijn gebroken been want hij heeft tenminste nog een been om te breken .
Even wat humor in het donker van dit arme paard: LOL, in het licht van een witte schimmel uit Spanje, en dan Piet en Klaas ...
Ik woon in Frankrijk en ik heb op Franse paardenfora nog niets over dit nare nieuws gelezen, ik heb gezocht maar ook op de Franse media lees ik nog niets. Je zou verwachten dat er toch wel nieuws in gezien wordt.
Gini schreef:Niet vergeten dat dit een paard is waar zelfs Equitom nee tegen gezegd heeft. Ik denk dat we dus wel mogen uitsluiten dat het een relatief simpele breuk is die paardwaardig opgelost kan worden. Maar he, zo lang er nog foto's gepost worden met de oortjes naar voren zal het allemaal wel meevallen.
Een paard met gebroken been op transport door Europa en alsnog worden er in dit topic "verzachtende omstandigheden" aangehaald. Mijn mond valt zo ver open dat ik mijn kaak ontwricht.