kiki1976 schreef:Klopt StalNollie, dat zeiden ze ook in het vragen rondje op facebook. daar vroeg iemand of het waar was dat ze betaalde voor inbeslaggenomen paarden via de NMWA.
Dit hebben ze ook bevestigd,
Maar wat mij echt verbaasd is de hoge kosten die ze per maand per paard beweren te hebben.
Maar een paard met geestelijke schade zoals ze het noemen kost hun € 6300 per maand per paard. Ik vraag me dan ook echt oprecht af, hoe dan?
Kijk, ik heb het niet voor PZB maar ik vind wel dat informatie die hier gezet wordt moet kloppen. Het heeft geen nut om hier dingen te willen uitspitten als de informatie die wordt overgenomen niet klopt. Dit gaat over een bedrag van december tot nu. 7/8 maand. Dat komt op een €900 ongeveer per maand. Nog altijd veel geld, maar ik heb ook nog verwaarloosde dieren opgevangen en aangepaste voeding, meerdere keren dierenarts, regelmatig hoefsmid om het allemaal ok te krijgen. Ik was geen €900 per maand kwijt voor 7/8 maand maar een gemiddelde van €500 was geen uitzondering en dan waren dit dieren zonder al te speciale zorg door verwaarlozing.