Kijktip: Opgezadeld met Britt vanaf vanavond op tv

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 11:55

Skessa_ schreef:
casperzazoe schreef:
Ik ben bij aflevering 4 dus sorry als het later nog aanbod komt maar vind het wel bijzonder dat haar vriend er niet in zit. Terwijl ze wel samen dat studieprogramma deden.

Ik vraag me ook af,hoe zit het met Eve? Is die nog van haar?

Britt heeft in de aflevering van Waar is de mol gezegd dat er al zoveel van haar op straat ligt dat ze haar relatie graag (zo veel mogelijk) prive wil houden

Is hun goed recht ook.

Ook het commentaar op hem in de laatste aflevering met hoe hij doet: Hij wordt in principe voor het blok gezet op het moment dat zij belt over die pup, omdat de camera alles lekker mee filmt. Hoe reëel is het ook om nog een hond erbij te nemen met zo'n druk leven? Weer een dier erbij waar je verantwoordelijk voor bent. Kan me goed voorstellen dat hij, die Britt beter kent als ons, zo reageert, lol.

Keet

Re: Kijktip: Opgezadeld met Britt vanaf vanavond op tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:12

Ik vind dat ie er super op reageert en ze dat ook gewoon accepteert :) prima situatie toch :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:29

En op instagram las ik dat de pup meegaat naar Nederland voor de buren van haar stal :) kan ze hem toch regelmatig zien!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:57

Nou Eve komt iig gewoon lekker buiten :D Zelfs in de regen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:58

Het lijkt me een hele verstandige man, die vriend. En zij is lekker spontaan en impulsief. Ze vullen elkaar vast heel goed aan.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:05

Skessa_ schreef:
[ Video ]

Nou Eve komt iig gewoon lekker buiten :D Zelfs in de regen!

Heerlijk om te zien hoe netjes ze 'm met bitloos hoofdstel rijdt <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:30

Hanafubuki schreef:
En op instagram las ik dat de pup meegaat naar Nederland voor de buren van haar stal :) kan ze hem toch regelmatig zien!

Dat is ook in de uitzending gekomen :)

Ik vind ook dat die vriend er ontzettend goed op reageert, ze is toch ook druk zat :P

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:36

Denk ook dat ze wel iemand nodig heeft die haar op bepaalde momenten even afremt :=

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:37

Hanafubuki schreef:

Nou dat zijn geen directe buren hoor :+
Dat is een uurtje lopen denk ik :j
Maar wel een leuke plek met leuke baasjes

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 14:59

Denk niet dat er een vervolg komt. Ik las vorige week ergens dat de kijkcijfers van SBS6 ingezakt zijn sinds Britt. Schijnbaar was er eerst een Chateau Meiland (?) programma waar meer mensen naar keken. Heb ik zelf overigens niet gezien want ik vond die vent enorm irritant.
Maar denk dus dat ze op zoek gaan naar iets anders dan helaas.

Ook jammer dat er op dat tijdstip altijd zoveel dingen zijn die leuk zijn tegelijk: radar/HNTM, Voor hetzelfde geld en Britt. En de rest van de week is er niks interessants te zien :(

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:05

Nou ze heeft sowieso een contract voor 3 programma's dus er zal nog wel iets bijkomen. Of het hetzelfde is weet ik ook niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:58

cursebreaker schreef:
Is hun goed recht ook.

Ook het commentaar op hem in de laatste aflevering met hoe hij doet: Hij wordt in principe voor het blok gezet op het moment dat zij belt over die pup, omdat de camera alles lekker mee filmt. Hoe reëel is het ook om nog een hond erbij te nemen met zo'n druk leven? Weer een dier erbij waar je verantwoordelijk voor bent. Kan me goed voorstellen dat hij, die Britt beter kent als ons, zo reageert, lol.

En maar goed ook, ik zie liever dit dan mensen die impuls beestjes kopen/meenemen en er uiteindelijk toch niet voor kunnen zorgen/te weinig tijd hebben/beest wordt te groot, is te druk of whatever. Dat zal bij Britt heus niet gebeuren, die zorgt echt super voor al haar dieren, maar het gebeurt wel (te) vaak...
Ik had ook echt geen nee kunnen zeggen tegen die puppy, had hetzelfde gedaan als Britt :') Volgens mij heeft ze juist een super leuke, sympathieke vriend en vullen die twee elkaar hartstikke goed aan :)

Ik vond het een leuk programma om te kijken, lekker penny wegzwijmelen bij die Spaanse Droomhengst <3

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 08:45

Ik vond het leuke feelgood tv. Britt lijkt me een superleuk mens.
Denk dat haar vriend idd voor een goede balans zorgt. Als zij elk beestje wat ze leuk vindt mee naar huis zou willen nemen, dan moet hij grenzen stellen want hij draait er uiteindelijk voor op als Britt van huis is voor werk.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:59

Kijkcijfers vorige week 478.000 en deze week 411.000 directe kijkers. Er zullen vast ook kijkers uitgesteld kijken

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 12:18

janouk schreef:
Kijkcijfers vorige week 478.000 en deze week 411.000 directe kijkers. Er zullen vast ook kijkers uitgesteld kijken

Ik kijk vandaag pas.
Had het zelf te druk.
Dus ben benieuwd.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 23:59

Iemand enig idee welk merk die roze jas van Britt is? Die is ERRUG GAAF!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:05

ikkedus schreef:
Iemand enig idee welk merk die roze jas van Britt is? Die is ERRUG GAAF!

En vast ook ERRUG DUUR...... :$

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:28

Zalando verkoopt soortgelijke jassen. Moet je zoekrn naar puffer coat. Ik zag ze voorbij komen in het blauw daar

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 11:46

Wat een leuke laatste aflevering! Ik vind Britt echt zo'n sympathiek mens, heerlijk. Haar vriend, hoewel maar een flits in beeld, is niet helemaal mijn type. Maar goed daarvoor is het ook haar vriend en niet de mijne :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 13:09

Ze blijft gewoon zichzelf. De meesten gaan compleet de vrachtwagen opruimen poetsen ect. Zei blijft gewoon zoals ze altijd doet.daar een plastron.. hier een jasje ergens onder een rijlaars met hooi erin gewoon aandoen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 22:41

Gelukkig kan ik de uitzendingen terug zien die ik heb gemist. Was weer een leuke uitzending vooral bij Tineke Bartels, Tineke en Imke hebben wel dezelfde stem vind ik.

Wat een schatje van een puppie gelukkig heeft de pup een nieuwe baasje gevonden.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:43

Voor de liefhebbers, Britt gaat haar vrachtwagen opruimen :=

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:47

Skessa_ schreef:
[ Video ]

Voor de liefhebbers, Britt gaat haar vrachtwagen opruimen :=

Opruimen zou ik het niet noemen. Het is meer opnieuw opstapelen :') . Leuke meid vind ik het wel, blijft lekker zichzelf :+

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:54

Waarom moeten er zóveel spullen in dat ding :') . En dat kaasplankje :Y)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:54

Ik kan ook echt rommel maken maar als ik dan opruim doe ik het wel goed.
Dit is echt tenenkrommend om aan te zien :') :')

'ik heb weer ruimte!' roept ze heel blij. Overal in de hoekjes ligt nog poep en hooi en spullen en dan gaat ze gewoon alles wat in de berg achter de wagen ligt weer terug 'inruimen' - misschien zou je dat ding eens goed moeten schoonmaken Britt :'). Wat een logica heeft dat mens :') :') :') Die wordt op deze manier nooit ten huwelijk gevraagd door d'r vriend en de deal die ze gesloten hebben buwhaha.

Maar het is wel echt heerlijk entertainend weer haha.