Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy schreef:Wat als ik een ree op de auto krijg?
Is ook wild. En deze paarden en koeien blijkbaar ook. Verstandig om de hekken los te knippen, nee. Maar zeer begrijpelijk en nodig. Ik verwacht ook wel dat dat vannacht of morgennacht gaat gebeuren.
Amy schreef:Wat als ik een ree op de auto krijg?
Is ook wild. En deze paarden en koeien blijkbaar ook. Verstandig om de hekken los te knippen, nee. Maar zeer begrijpelijk en nodig. Ik verwacht ook wel dat dat vannacht of morgennacht gaat gebeuren.
joyce B schreef:Wanneer gaan ze nou snappen dat het publiek dit niet meer wil.. onnodig laten lijden en verhongeren van beesten die geen kant op kunnen. Het is een schande dat dit goedgepraat wordt. En al jaren lang!
Hopelijk dat deze acties eindelijk doordringen tot de politiek en organisaties. Wat hier gebeurd is een keuze in beheer. Een keuze voor dierenmishandeling en dat is niet goed te praten.
knollentuin schreef:Die m'n bij rtl live bracht het duidelijk en begrijpelijk voor iedereen, hoop dat mensen hierdoor gaan zien dat dit zo niet langer kan, en dat de media het aandacht blijft geven, dus dat mensen volhouden en niet afzwakken zo gauw 't weer beter wordt en er weer gras groeit, we moeten blijven vragen om aanpassingen in het beleid
Coloured schreef:Vast al een keer langsgekomen denk ik, maar hierbij dan nog een keer:
Voor wie de petitie wil ondertekenen tegen het leed dat Oostvaardersplassen heet:
https://petities.nl/petitions/laat-de-g ... ?locale=nl
ElineS schreef:Vandaag hebben wij de hele dag proberen te voeren, wat hier en daar ook gelukt is. Niet op alle plekken. Een groep werd betrapt en hebben een proces verbaal gekregen en dat hooi is er weer uitgehaald door SBB. Daar is die foto ook van. Politie en SBB kwam dus het was rennen en niet genoeg tijd om de balen van touwtjes te ontdoen en te verspreiden. Op andere plekken is het wel gelukt. Het was koud, het was eng, het was veel werk, het was teleurstellend als iets niet lukte. Veel politie in burger die de auto's daar gaan volgen en rond rijden. Moeilijk dus om op tijd te zien dat politie komt. Je hebt hoogstens een paar minuten voor je hooi drop. Wat balen zijn 'gesneuveld' voor de hekken omdat je die er niet op tijd over kon krijgen omdat je snel weg moest. Maar er ligt verspreid heel wat binnen!
Een zwaar kat en muis spel met SBB en politie. Vooral veel bezig met auto's afschuddenHierdoor nam het veel tijd in beslag om ook maar wat te lossen. Maar als je dit dan ziet is het het waard. Wat nou onrust. Ze stonden rustig te eten. Deze kudde was redelijk gezond
[ [url=m/TJzS8b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook een kleine kudde herten en runderen hadden voer, maar geen tijd voor foto's want we moesten de auto's alweer in duiken want SBB kwam eraan. Die foto's komen nog, want die zien er echt slecht uit.
We gaan absoluut geen brok voeren of hekken open breken!! We hebben luzerne gedoneerd gekregen maar ook dat gaat er niet in! Alleen arm hooi.
Dit zijn foto's van vandaag, niet door mij genomen. Maar hier kunnen we niet bijkomen.
[ [url=m/ynMxJY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jennyj01 schreef:Coloured schreef:Vast al een keer langsgekomen denk ik, maar hierbij dan nog een keer:
Voor wie de petitie wil ondertekenen tegen het leed dat Oostvaardersplassen heet:
https://petities.nl/petitions/laat-de-g ... ?locale=nl
Heb ik al getekend. En SBB gemaild en provinciale staten Flevoland gemaild hierover. En verder alle dierenorganisaties gevraagd of ze zich hier extra voor in willen zetten. Ik geloof in heel uitgebreid spammen.
De provincie Flevoland maakt zich drukker om het lawaai van een aankomende luchthaven dan de dood van deze dieren.
Stephanie_86 schreef:wat goed elineS![]()
nu hopen dat ook de extreem magere beesten wat te eten mee kunnen pikken