lovecortana schreef:Waarom staat er bij de uitslagen een 4 achter jeroen ??Zondag sprong hij een fout op de sloot.
Lizzyy schreef:Stomme vraag misschien, maar waarom rijdt Maikel vd Vleuten nu mee? Hij is toch reserve? Of is dat enkel voor het team?Nee Gerco schoder is reserve
Ik kan niet meer op de app en nos website komen om de live streams te kijken pff jeroen net gemist. Kan volleybal nog wel kijken..
Lotus83 schreef:Heeft Jeroen al een opvolger voor Zenith?Volgensmij had ik daar eens wat over gehoord ja
Lotus83 schreef:Heeft Jeroen al een opvolger voor Zenith?Hierna stopt Jeroen er mee toch? Gaat Zenith verkopen wat ik begrepen heb.
N0a schreef:Lotus83 schreef:Heeft Jeroen al een opvolger voor Zenith?Hierna stopt Jeroen er mee toch? Gaat Zenith verkopen wat ik begrepen heb.Zenith is niet van hem.. hij zou stoppen maar nu las ik laatst ergens wat anders maar weet het niet meer precies
Drico schreef:Wel erg jammer van het foutje wat die had op de sloot, die was namelijk totaal niet nodig geweestMaakt niks uit. In de finale beginnen ze toch weer op nul en zoals Zenith nu springt, gaat hij geen balken eraf springen.
N0a schreef:Lotus83 schreef:Heeft Jeroen al een opvolger voor Zenith?Hierna stopt Jeroen er mee toch? Gaat Zenith verkopen wat ik begrepen heb.Volgensmij komt Zenith in de veiling, openingsbod € 500.000,- las ik ergens.. Dat wordt dus snel de loterij winnen edith: http://www.horses.nl/sport/openingsbod- ... -000-euro/