Het vakje waar het staat blijft maar grijs.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Klopt het is op dit moment pauze.
Maar tijdens de proeven loopt hij bij mij ergelmatig vast. Ik zal straks even kijken of ik iets in mijn firewall moet aanpassen. Maar het is echt vreselijk irritant. Zeker met die judge app.

SETEFURII schreef:Janine1990 schreef:Klopt het is op dit moment pauze.
Maar tijdens de proeven loopt hij bij mij ergelmatig vast. Ik zal straks even kijken of ik iets in mijn firewall moet aanpassen. Maar het is echt vreselijk irritant. Zeker met die judge app.
Heb dit ook hoor, vaak goed beeld en dan ineens, wazig, korrelig en dan blijft hij vb. de midderdraf 3x uitzenden en verspringt dan ineens naar 4 onderdelen verder.
Janine1990 schreef:SETEFURII schreef:
Heb dit ook hoor, vaak goed beeld en dan ineens, wazig, korrelig en dan blijft hij vb. de midderdraf 3x uitzenden en verspringt dan ineens naar 4 onderdelen verder.
Nou, deed hij dat maar... Hij wil bij mij gewoon de site niet meer oppakken... Gewoon van super beeld ineens zonder enige aankondiging naar zwart. En dan als ik F5 doe meteen janken dat de site niet meer bestaat...
Wij hebben een uitzonderlijk hoge internetsnelheid volgens de Ziggo monteur.
was gisteren ook
Pacific schreef:Waar kijken jullie het op de tv? Npo sport kan ik nergens vinden en wil het graag opnemen..
Bij ziggo is dat in ieder geval 502 geloof ik. Pacific schreef:Waar kijken jullie het op de tv? Npo sport kan ik nergens vinden en wil het graag opnemen..