Kan niet kijken via NOS Sporza in België zendt het natuurlijk niet uit grr.. (Terwijl we wel mooi op kop staan bij de Reining)
Jackytje schreef:Link voor die van NOS?Wil trouwens vooral Reining kijken.. http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/dat is de lifestream van de NOS maar geloof dat die alleem dressuur en springen uitzendenreining weet ik nietedit: zie dat deze reactie mosterd na de maaltijd is haha
Froukje_J schreef:Ook op upc kanaal 405Mijn dank is groot heb er net overheen gekeken denk ik kon die hele zender niet vinden
Sammie schreef:Er staan vier camaramensen in het veld. En die verpieteren idd ook helemaal Ja, zo sneu! Ahw
Jackytje schreef:Door mijn locatie kan ik niet kijken..Clipmyhorse konden sommige belgen kijken. Reining wordt alleen uitgezonden via FEI.tv (betalen)
Ik weet niet of jullie t kunnen horen, maar net bij rijden buiten de ring hoorde ik de klotsen in de bodem
Sammie schreef:Er staan vier camaramensen in het veld. En die verpieteren idd ook helemaal Krijg het koud van die natte beelden, ik zie al plassen ontstaan in het stadion. Kan HP zwemmen?
Nee, ze beginnen pas om 45, dus we missen het eerste stukje. Zal wel te maken hebben met de rechten, die FEI volledig wil hebben.
Gelukkig kan ik het in Oostenrijk wel kijken via clipmyhorse.tv. Das mooi, want ik moet een week met mijn voet omhoog niks doen.
Eerste piaffe niet helemaal correct, paard lijkt ook wat kort in de hals (gehouden?) te worden.Ze hebben wel altijd van die leuke uniformen aan bij Italië.