Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessica schreef:Bij jou klopt het. Omdat er op de vrijdag geen VIPpaviljoen is, maar Bartels wel iedereen de kans wil geven daar te kunnen kijken, hebben de vrijdagmensen 1 vrijkaart voor de vrijdag wanneer ze in een duo aan de slag gaan en 2 VIPkaarten voor zaterdag of zondag om met een vriend of vriendin, familielied e.d. te gaan.
Olympia schreef:Klopt het dat iedereen 2 vip kaarten heeft gehad en 1 vrijkaart?
Jullie krijgen iig nu 2 vrijkaarten en 1 vip. Wat dus inhoudt dat jullie 1 VIP kaart moeten weggooien!
Anoli schreef:Jessica schreef:Bij jou klopt het. Omdat er op de vrijdag geen VIPpaviljoen is, maar Bartels wel iedereen de kans wil geven daar te kunnen kijken, hebben de vrijdagmensen 1 vrijkaart voor de vrijdag wanneer ze in een duo aan de slag gaan en 2 VIPkaarten voor zaterdag of zondag om met een vriend of vriendin, familielied e.d. te gaan.
Duidelijk
Dank voor het snelle antwoord!
Ik verscheur dus geen kaartjes
pluisje88 schreef:Olympia schreef:Klopt het dat iedereen 2 vip kaarten heeft gehad en 1 vrijkaart?
Jullie krijgen iig nu 2 vrijkaarten en 1 vip. Wat dus inhoudt dat jullie 1 VIP kaart moeten weggooien!
Heb alleen 2 VIP kaarten gehad en 1 uitrijkaart/parkeerkaart.
Betekent dat dan dat we die twee gewone kaarten nog thuis krijgen?
quartel schreef:Hoewel het sportief was geweest de kaarten gewoon te laten gelden aangezien ze al ontvangen waren, is het wel fijn dat het nu in de OP ook duidelijker aangepast is.
Beetje laat maar beter laat dan nooit.
Nu alleen nog even zien hoe ik mijn dochter uit leg dat ze niet bij me kan blijven.
Op een andere dag kunnen we namelijk niet en het haar helemaal ontzeggen kunnen we ook niet meer maken. Ze heeft naar haar idee namelijk al een kaart op haar kamertje liggen.
Sani schreef:quartel schreef:Hoewel het sportief was geweest de kaarten gewoon te laten gelden aangezien ze al ontvangen waren, is het wel fijn dat het nu in de OP ook duidelijker aangepast is.
Beetje laat maar beter laat dan nooit.
Nu alleen nog even zien hoe ik mijn dochter uit leg dat ze niet bij me kan blijven.
Op een andere dag kunnen we namelijk niet en het haar helemaal ontzeggen kunnen we ook niet meer maken. Ze heeft naar haar idee namelijk al een kaart op haar kamertje liggen.
Maar je hebt toch sowieso een kaartje voor haar? Alleen dan in de vorm van een normaal vrij kaartje en geen VIP..
Het is niet zo dat ze helemaal niet meer mee kan? Of mis ik ergens iets?
Olympia schreef:pluisje88 schreef:
Heb alleen 2 VIP kaarten gehad en 1 uitrijkaart/parkeerkaart.
Betekent dat dan dat we die twee gewone kaarten nog thuis krijgen?
Min of meer. Jullie moeten de vip uitnodiging verscheuren, maar de vrijkaart die erin zit eruit halen en bewaren. Jullie krijgen dan nog een vrijkaart thuis gestuurd.