Bokt op zoek naar reporters en fotografen voor Horse Event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: Bokt op zoek naar reporters en fotografen voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:33

Klopt het dat iedereen 2 vip kaarten heeft gehad en 1 vrijkaart?

Jullie krijgen iig nu 2 vrijkaarten en 1 vip. Wat dus inhoudt dat jullie 1 VIP kaart moeten weggooien!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:43

Ik wil niet vervelend zijn hoor.....
Maar......

Ik heb al die tijd begrepen dat je 2 vip en 2 vrij kaarten kreeg.
Normaal ben ik de laatste die ergens moeite mee heeft.....maar ik heb die kaart nu al aan mijn dochter van 13 gegeven.
Hoe moet ik haar nu uit gaan leggen dat ze niet mee mag? -O-
Zij zou mee komen als mijn assistente zijnde omdat ik zelf eigenlijk de tijd nooit neem om wat te eten of drinken.
Zij zou er voor zorgen dat er op tijd gegeten en gedronken word........en helpen spullen sjouwen.

Kind ziet het juist helemaal zitten en dat alleen maar om op die automatische stier te rijden die er altijd staat :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:47

Ik dacht dat alleen de vrijdag mensen vip kaarten krijgen omdat wij geen vip doen op vrijdag, dat is alleen op zat/zon. Zo heb ik het begrepen. Maar ik heb nog geen kaarten ontvangen. Zal wel eersdaags binnenkomen Belgische post is niet zo snel hier.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 19:14

Nee, er is altijd gesproken over 1 VIP kaart en 2 vrijkaarten, behalve voor de vrijdag groep zoals Chimello zegt.

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 19:31

Olympia schreef:

Jullie krijgen iig nu 2 vrijkaarten en 1 vip. Wat dus inhoudt dat jullie 1 VIP kaart moeten weggooien!

Ik heb 2 vip kaarten en een uitrijkaart gehad geen gewone kaart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 19:58

Zoals Olympia aangeeft, en ook in de openingspost staat, is inderdaad steeds de afspraak geweest dat jullie 2 vrijkaarten en 1 VIP kaart zouden krijgen,de vrijdag is er geen VIPpaviljoen, daarom krijgen degenen die op vrijdag aan de slag gaan 1 vrijkaart en 2 VIPkaarten. Die VIPkaart (en voor de vrijdag de vrijkaart) is voor de dag dat jullie aan de slag gaan in de duo's als reporter en foto/filmograaf.

De vrijkaarten kun je gebruiken om een dag te gaan met een vriend/vriendin of bijv. met je dochter. :)

Het verzoek is dus om de foutief verzonden kaarten te vernietigen. Annelou zorgt dat jullie de juiste kaarten alsnog toegezonden krijgen. :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 20:28

Ik heb als vrijdagreporter dus 1 vrijkaart en 2 vipkaarten. Zoals ik het begrijp hoef ik dus niks te vernietigen?

Voordat ik kaartjes verscheur en ze weer aan elkaar kan plakken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 20:31

Bij jou klopt het. Omdat er op de vrijdag geen VIPpaviljoen is, maar Bartels wel iedereen de kans wil geven daar te kunnen kijken, hebben de vrijdagmensen 1 vrijkaart voor de vrijdag wanneer ze in een duo aan de slag gaan en 2 VIPkaarten voor zaterdag of zondag om met een vriend of vriendin, familielied e.d. te gaan.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 20:52

Jessica schreef:
Bij jou klopt het. Omdat er op de vrijdag geen VIPpaviljoen is, maar Bartels wel iedereen de kans wil geven daar te kunnen kijken, hebben de vrijdagmensen 1 vrijkaart voor de vrijdag wanneer ze in een duo aan de slag gaan en 2 VIPkaarten voor zaterdag of zondag om met een vriend of vriendin, familielied e.d. te gaan.

Duidelijk :j
Dank voor het snelle antwoord!
Ik verscheur dus geen kaartjes :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 23:30

Hoewel het sportief was geweest de kaarten gewoon te laten gelden aangezien ze al ontvangen waren, is het wel fijn dat het nu in de OP ook duidelijker aangepast is.
Beetje laat maar beter laat dan nooit.
Nu alleen nog even zien hoe ik mijn dochter uit leg dat ze niet bij me kan blijven.
Op een andere dag kunnen we namelijk niet en het haar helemaal ontzeggen kunnen we ook niet meer maken. Ze heeft naar haar idee namelijk al een kaart op haar kamertje liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 23:34

Het is een idee om dan een kaartje te kopen voor je dochter toch quartel? ;)

Ik ben heel erg benieuwd al naar de verslaggevers van horse event :) ik denk dat het wel heel goed geregeld is dit jaar met uitgebreide verslagen :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 23:38

Vergissingen kunnen gebeuren, ook bij de organisatie zelf. Ik vind het al erg netjes dat iedereen bovenop z'n dagkaart ook nog eens 2 gratis kaarten krijgt. Dat is ook al een erg mooi gebaar :)

Ik heb al 2 reportages binnen van duo's die iemand van HE zijn gaan bezoeken en ik moet zeggen dat ik bijzonder aangenaam verrast ben door jullie werk! De stukken die ik tot nu toe ontvangen heb zijn weldoordacht, netjes geschreven en heel informatief voor de lezers. Ik kijk al uit naar wat jullie op HE zelf allemaal uit jullie pen gaan laten vloeien :)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 00:38

Olympia schreef:

Heb alleen 2 VIP kaarten gehad en 1 uitrijkaart/parkeerkaart.
Betekent dat dan dat we die twee gewone kaarten nog thuis krijgen?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 00:43

Mijne gaat morgen wel klaar zijn, mijn master begint volgende week en ik moet al iets presenteren en ik moest nieuwe foto's plaatsen voor de website dus het is nog niet af. Helaas ging school even voor. Moet het dus weer naar jou, Yasmine? En geef je dan feedback of wordt het gewoon geplaatst? Een last minute tip voor we aan de slag moeten binnenkort is wel geruststellend :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 00:53

Anoli schreef:
Jessica schreef:

Duidelijk :j
Dank voor het snelle antwoord!
Ik verscheur dus geen kaartjes :')

Ik hoef dus ook niks te verscheuren :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 06:04

pluisje88 schreef:
Olympia schreef:

Min of meer. Jullie moeten de vip uitnodiging verscheuren, maar de vrijkaart die erin zit eruit halen en bewaren. Jullie krijgen dan nog een vrijkaart thuis gestuurd.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:17

quartel schreef:
Hoewel het sportief was geweest de kaarten gewoon te laten gelden aangezien ze al ontvangen waren, is het wel fijn dat het nu in de OP ook duidelijker aangepast is.
Nu alleen nog even zien hoe ik mijn dochter uit leg dat ze niet bij me kan blijven.
Op een andere dag kunnen we namelijk niet en het haar helemaal ontzeggen kunnen we ook niet meer maken. Ze heeft naar haar idee namelijk al een kaart op haar kamertje liggen.

Maar je hebt toch sowieso een kaartje voor haar? Alleen dan in de vorm van een normaal vrij kaartje en geen VIP..
Het is niet zo dat ze helemaal niet meer mee kan? Of mis ik ergens iets?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:09

Sani schreef:
quartel schreef:

Maar je hebt toch sowieso een kaartje voor haar? Alleen dan in de vorm van een normaal vrij kaartje en geen VIP..
Het is niet zo dat ze helemaal niet meer mee kan? Of mis ik ergens iets?

Betekend dat ik het vip gebeuren in moet en zij buiten moet blijven alleen.
Maar ik maak er voor ons dan wel gewoon twee normale vrijkaarten van dan is het ook opgelost.
Eten en drinken is ergens anders ook wel te vinden denk ik dan. :j
Ik ga er van uit dat die andere twee beloofde vrij kaarten dan nog voor vrijdag komen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 08:42

Nee dat wordt een kaart. Je krijgt totaal drie kaarten.

Maar zoals eerder al beschreven door Jessica is het doel van de twee vrijkaarten, dat je op die dag met iemand anders kan en de dag dat je als reporter of fotograaf aan de slag bent volledig voor Bokt inzetbaar bent en is het niet helemaal de bedoeling om de vrijkaaryen te gebruiken om dan mensen mee te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 09:33

Is het terrein makkelijk te bereiken met ov trouwens? En is er nog ergens een mogelijkheid tot slapen dat jullie weten? Ik ga ook zoeken hoor, maar wellicht weten jullie wat. Als t een beetje weer is mag t ook een camping zijn :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 09:35

Er rijden shuttle bussen vanaf het station..

Slapen.. geen idee.. wij hebben een huisje bij roompotpark

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 09:42

Olympia schreef:
pluisje88 schreef:

Min of meer. Jullie moeten de vip uitnodiging verscheuren, maar de vrijkaart die erin zit eruit halen en bewaren. Jullie krijgen dan nog een vrijkaart thuis gestuurd.

Ik had geen gewone vrijkaart, alleen maar 2 VIP kaarten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:17

Quartel het is niet de bedoeling dat je je dochter meeneemt op de dag dat je voor Bokt en Bartels als foto/filmograaf aan het werk gaat. Zoals heel duidelijk aangegeven op de aftrapdag is het op de dag dat je filmt/fotografeert echt de bedoeling dat je veel reportages e.d. maakt, je bent die dag als het ware in dienst van Bokt en Bartels en werkt in een duo.

De twee andere vrijkaarten worden je aangeboden zodat je niet alleen een dag hoeft te reporten, maar ook met een vriend of vriendin, of in jouw geval je dochter, een dag van Horse Event kunt genieten.

Zoals steeds duidelijk vermeld, krijg je dus 3 kaarten in totaal: 1 VIP kaart voor de dag dat je voor Bokt en Bartels aan de slag gaat. En 2 vrijkaarten voor een van de andere dagen zodat je met een vriend, vriendin of familielid kunt gaan. Met die VIP kaart kun je ook in de VIP gedeeltes komen, wat wellicht handig is voor de reportages die jullie gaan maken.

Pluisje je kunt de vrijkaart uit een van de 2 VIP kaarten halen, de VIP kaart dien je te verscheuren, de vrijkaart bewaar je. Je krijgt dan nog 1 vrijkaart toegezonden. Zo heb je 1 VIP kaart en 2 vrijkaarten. :)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:35

Ow hahah jessica, sorry voor het trage begrip :o

weet iemand wanneer annelou de verslagen van de bezoeken aan de clinicgevers zal gaan plaatsen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:37

Dat zal ik even vragen! :)