Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danique_G schreef:Maar hij rijd nu toch volgens de zelfde methode als Gal? Dus hoe kan iedereen nou opeens zo verschillend daar in zijn? Denk dat er flink subjectief word gekeken naar de proef.
__Astrid schreef:Ik zeg toch niet dat ik het beter kan?ik weet alleen wat ik toen op het filmpje van PS zag op niet veel trok, en dat het dus niet moeilijk is om daarop te verbeteren.
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor.

Air schreef:Ik vind hem ook veel lichter in de aanleuning dan bij Edward. Ook minder staartgezwiep.
Misschien nog ver van perfect of spectaculair, ik heb nu toch meer het idee dat ik naar 1 heel paard zit te kijken ipv. een voorkant en een achterkant.
R12312 schreef:Danique_G schreef:Maar hij rijd nu toch volgens de zelfde methode als Gal? Dus hoe kan iedereen nou opeens zo verschillend daar in zijn? Denk dat er flink subjectief word gekeken naar de proef.
Nee hij traint bij Sjef Jansen, dat is een andere methode dan Gal.
) maar dit is gewoon mijn mening.
Gini schreef:Eigenlijk best gek, de jongen rijdt zich dikke 10 procent los van de concurrentie, maar "neeeeuj hoor, is niet goed wat die doet hoor."
)
)
een heeeel groot verschil met alle andere deelnemers, dat paard heeft gewoon een ongelooflijk talent waar al die andere paarden niet aan kunnen tippen.
bedankt.. Ja prachtig __Astrid schreef:Als ik me het filmpje van op de hengstenshow bij PS herinner... Dan is een redelijke proef zoals deze neerzetten idd al een hele verbetering. Mag ook wel na 3 j zeker?
Ik vind eerlijk gezegd heel dat gedoe over "ze zijn nog een combi aan het worden" wel een beetje echoën. Dat je dat zegt in het begin en na 1j, ok. Na 2j kan ik het al moeilijker geloven, maar na 3 of zelfs bijna 4j (ben ik juist?) sorry... Dan is het toch echt niet het juiste paard voor je.
maar ik kan me voorstellen dat het bij Totilas ook niet zomaar "opstappen en wegrijden waar we gebleven waren" is geweest.