Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adrian schreef:Nog iemand nagedacht over de vraag in mijn laatste post betreffende die getoonde spoorwond op 20 maart 2014?

Adrian schreef:Heb ik geen behoefte aan. Ik ken geen ene partij in deze. Kan jij het wel verklaren dan? Ik denk dat we allemaal in het ootje worden genomen en dat de wind eigenlijk uit een heel andere hoek waait !!
Adrian schreef:Wat dacht je hiervan?
http://dnqg.wordpress.com/tag/grime/
Het lijkt ver gezocht, maar ik zie geen andere optie. Op 31 januari 2014 verhuist U2 van AB naar Stal Bria zonder verwonding aan rechterzijde. Er wordt een foto van U2 gemaakt op Stal Bria, waar geen verwonding op te zien is en op 20 maart 2014 op RTL heeft U2 een joekel van een spoorverwonding op rz. Is die wond misschien tbv de uitzending er op aan gebracht? Zou zomaar kunnen. Grimeurs staan voor niets

Electra63 schreef:Adrian schreef:Wat dacht je hiervan?
http://dnqg.wordpress.com/tag/grime/
Het lijkt ver gezocht, maar ik zie geen andere optie. Op 31 januari 2014 verhuist U2 van AB naar Stal Bria zonder verwonding aan rechterzijde. Er wordt een foto van U2 gemaakt op Stal Bria, waar geen verwonding op te zien is en op 20 maart 2014 op RTL heeft U2 een joekel van een spoorverwonding op rz. Is die wond misschien tbv de uitzending er op aan gebracht? Zou zomaar kunnen. Grimeurs staan voor niets
Zou het kunnen, dat het een oude foto is geweest van U2 in het filmpje van RTL (heb ik niet gezien)?
Als het fake is, dan is wat mij betreft het hele verhaal fake. IMO is het dan oplichting en moedwillig schade toebrengen aan AB. Maar eerst zal de datum van deze foto bekend zijn, voordat je daar echt over kan oordelen. Ik neem aan, dat als de foto fake is, de advocaten van Bartels dat natuurlijk allang weten en dit gemeld hebben.
Adrian schreef:U2 op de foto heeft dringend een goede hoefsmid nodig... pffft !!!

Jannepauli schreef:Kaak stuk
Kaak wordt ook weer beter
simpel toch
Adrian schreef:Wat dacht je van de veel te hoge hielen voor? Daarom staat hij zo onderstandig. Arm paard !!
Jannepauli schreef:Hoewel het in dit topic niet thuishoort - maar goed, na een bel wijn wil men nogal eens gaan meanderen - lijkt het me niet slim om op basis van één foto (of überhaupt een foto) te oordelen dat de hoeven niet akkoord zijn.
russel schreef:Dat lijkt mij ook, want met slechte bekapping en dito ijzers rij je wel je paard naar de oliebol...
liljebo schreef:Wat de Xray betreft... ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een goede advocaat met gemanipuleerd materiaal als bewijsmateriaal komt, maar wij weten niet of de betreffende advocaat wel met dit materiaal aankomt zetten. Wij weten alleen wat op het net staat.
Ik kan mij persoonlijk niet voorstellen dat ze het werkelijke bewijsmateriaal gaan publiceren en daarmee een tegenpartij de kans geven om de verdediging daarop te baseren.
Geen van beiden partijen laat het achterste van de tong zien en dat lijkt mij volkomen normaal.
ik dacht, correct bekappen kan niet met verwoeste kaak...