Babootje schreef:@Bliver Dat is geen aanname, dat is iets dat de veearts heeft verklaard.
"Professor Vlaming van de faculteit van Gent heeft verklaard dat het om chronische schade gaat die alleen veroorzaakt kan worden door een bit. "
Nee, strict genomen is het Lonneke Engel (en/of advocaat) die in hun bericht melden dat de professor dit verklaard heeft. In het Amerikaanse recht zou dat op deze manier nog vallen onder 'hearsay' - niet rechtstreeks en dus teveel mogelijkheden dat de werkelijke conclusie van de professor niet exact is weergegeven (er even van uitgaand dat het geen werkelijke glasharde leugen is - dat lijkt me niet aannemelijk maar het is strict genomen wel mogelijk. Iedereen kan zeggen dat een bepaalde professor iets heeft gezegd, dat maakt het niet automatisch waar. Maar zoals gezegd: dat lijkt me niet waarschijnlijk hier.)
En al helemaal niet als iets wat in context is weergeven. Dus het is nog geen feit.
(Bliver zegt het ook al zie ik.)
. Als bewezen kan worden dat Bartels daarin in gebreke is gebleven, dan zijn zij aansprakelijk.