Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pieteritus1 schreef:KimD schreef:Nouja als ze daadwerkelijk €1000,- in weten te zamelen kunnen ze daar wel op rekenen natuurlijk.
Nee joh, dat geld stoppen ze gewoon in hun eigen zak. Geloof nevernooit dat ze dit geld in Kenzo gaan stoppen. Noem mij dan maar een pessimist, maar ik geloof er niets van.
kitbits schreef:Wat een belachelijke toestand. Zie ophttps://www.partijvoordedieren.nl/tweedekamer/kamervragen/i/3153 kamervragen zijn gesteld. Let op punt 6.
JoyCiej007 schreef:Nou, de partij v/d dieren (PVDD) speelt onder 1 hoedje met de Stichting Paarden in Nood (SPIN), die willen dat de veiling wordt stopgezet, dat de paarden naar SPIN gaan en dat mensen dan massaal geld doneren en dat zíj dan een 'goed tehuis' voor deze dieren gaan zoeken :S
Slaat allemaal compleet nergens op.
_San87_ schreef:JoyCiej007 schreef:Nou, de partij v/d dieren (PVDD) speelt onder 1 hoedje met de Stichting Paarden in Nood (SPIN), die willen dat de veiling wordt stopgezet, dat de paarden naar SPIN gaan en dat mensen dan massaal geld doneren en dat zíj dan een 'goed tehuis' voor deze dieren gaan zoeken :S
Slaat allemaal compleet nergens op.
Is het niet fantastisch? Ons geld uitgeven zodat wij straks via hun de paarden voor een hogere prijs kunnen gaan kopen. Echt een fabuleuze manier om geld te verkwisten.
JoyCiej007 schreef:_San87_ schreef:
Is het niet fantastisch? Ons geld uitgeven zodat wij straks via hun de paarden voor een hogere prijs kunnen gaan kopen. Echt een fabuleuze manier om geld te verkwisten.
Ja én dan contractueel nog niet eens eigenaar van het paard worden hé..........
Dus we mogen wel al onze centjes er in steken, zelfs bij voorbaat al, al voordat uberhaupt zeker is of het paard wel bij de stichting beland, en daarna achteraf nog weer om 'm te mogen 'adopteren' én daarna ook nog eens opdraaien voor alle onderhoudskosten
![]()
![]()
![]()
![]()
tel uit je winst!
Speedster schreef:Walgelijk vind ik de hele gang van zaken. Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan al die stichtingen en partijen die sielughu dieren gebruiken om er zelf beter op te staan. En dan ook nog hordes aanhangers mee krijgen die, zonder te weten waar ze het eigenlijk over hebben, maar mee blѐren. Puur op emotie spelen om zelf beter van te worden, bah!