Linnie112 erg veel sterkte en ook heel veel kracht en hoop toegewenst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Beste Linnie 112,
Je zusje haar naam is weg uit dit topic, maar sinds gisteren heeft ze voor mij een gezicht.
Zoals iedereen hier, denk ik, had ik haar liever niet via dit topic leren kennen.
Heb toen haar naam er nog stond haar profiel opgezocht.
Een prachtige stralende jongedame waar de levensvreugde vanaf spat,
ik hoop dat ze die levensvreugde om kan zetten in levenslust en zich zo weer naar jullie toe kan vechten.
Ze is te jong en als ik het zo lees, veel te geliefd om al te moeten gaan.
Ik kan me van jullie gevoelens geen voorstelling maken, het moet afschuwelijk zijn.
Wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen in deze hele moeilijke tijd.
Kaarsje hier brandt ook voor haar.....
Je zusje haar naam is weg uit dit topic, maar sinds gisteren heeft ze voor mij een gezicht.
Zoals iedereen hier, denk ik, had ik haar liever niet via dit topic leren kennen.
ik hoop dat ze die levensvreugde om kan zetten in levenslust en zich zo weer naar jullie toe kan vechten.
Ik kan me van jullie gevoelens geen voorstelling maken, het moet afschuwelijk zijn.
linnie112 schreef:Gaat om mijn zusje en zal het even duidelijk maken, zodat het speculeren stopt. Ze reed op een paard dat een hartstilstand kreeg. Ze is raar gevallen op dr gezicht dus cap of niet maakt hierbij niets uit.
Ze ligt in coma en morgen hopen we wat meer te weten over de schade in dr hoofd.
Citaat:UPDATE 2 06 sept 21.39 uur
De Nieuwsredactie heeft er voor gekozen om het nieuwsbericht van omroepwest niet te plaatsen, omdat daar een aantal dingen in staan die niet waar zijn. De zus van het slachtoffer heeft zich inmiddels zelf gemeld en meldt het volgende: "Gaat om mijn zusje en zal het even duidelijk maken, zodat het speculeren stopt. Ze reed op een paard dat een hartstilstand kreeg. Ze is raar gevallen op dr gezicht dus cap of niet maakt hierbij niets uit.
Ze ligt in coma en morgen hopen we wat meer te weten over de schade in dr hoofd."
Opmerking Nieuwsredactie/Mods
Omdat een account strikt persoonlijk en privé is, hebben we jullie verzocht om de naam (nog) niet bekend te maken. Het bekendmaken en het daarmee koppelen van (privé)gegevens wilden we graag aan deze persoon ofwel haar familie overlaten. We waarderen het dat jullie ontzettend meeleven en het is ook ongetwijfeld goed bedoeld, maar niet iedere Bokker ziet zijn account graag gekoppeld aan privé informatie. In ieder geval is dit aan de persoon en/of haar familie zelf om dit wel of niet te willen. We hebben inmiddels contact gehad met de familie en zij hebben aangegeven dat de Boktnaam bekend gemaakt mag worden. Het gaat om Bokker bietjuhh.
Mocht je een kaartje willen sturen dan kun je het adres per pb opvragen bij Bokker Celiien. Het is niet de bedoeling om dit adres openbaar op Bokt te zetten.