PuurxNatuur schreef:knarsknars...
Hihi wat ik dacht :p
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alet74 schreef:Ik was niet erg onder de indruk. Je moet je misschien afvragen of het zo slim was om zo'n relatief onervaren ruiter naar zo'n grote wedstrijd te sturen.
Blijven oefenen en op naar vanmiddag voor wat meer kwaliteit in de proefjes.
nandolufyou schreef:Alet74 schreef:Ik was niet erg onder de indruk. Je moet je misschien afvragen of het zo slim was om zo'n relatief onervaren ruiter naar zo'n grote wedstrijd te sturen.
Blijven oefenen en op naar vanmiddag voor wat meer kwaliteit in de proefjes.
Uhm... maar als ze hem niet sturen, hoe wordt een ruiter ooit ervaren dan?
Maar wel tof dat ze 'm opdoet! Suuskipje schreef:Ik heb echt het idee dat niemand die openingspost of de uitleg van de dressuur heeft gelzen
Ik heb die vragen al tig keer langs zien komen terwijl het meeste gewoon in de OP staat..
Vandaag kan ik het grotendeels niet zien, moet tot 4 uur werken dus pak wel Edward en Adelinde mee gelukkig
eenitraM schreef:manubres schreef:De vorige keer miste ik impuls bij Uzzo, maar nu vond ik het wat te hectisch soms. Hij was ook wel erg voorwaarts in de passage vond ik. Jammer van het verzet. Maar Patrick mag zeker trots zijn op zijn debuut, wat een ERVARING rijker!!!!
Nou sorry hoor. Wat krom zeg :/
Naasten van mij maken zich helemaal druk om een selectiewedstrijd, gelders kampioenschap of zelfs de nederlandse spelen.
Het is eenj wedstrijd!!! Niet anders dan gewoon een proef rijden en hup naar huis. Als je niet goed genoeg bent, dan hoor je gewoon niet in de prijzen te vallen. Heel simpel.