WN heeft ook zo'n lekker makkelijk afbuigbaar nekjeik vind trouwens ook de oude kur van oudelinde mooier
MaaikeMo schreef:Er is een jury die heeft hem gewoon 95% gegeven! woowTotaal 88.45%?Die 95% is alleen voor het artistieke gedeelte
Als je zo'n Warum Nicht ziet rijden na Totilas dan vind je daar automatisch ook gewoon niets meer bijzonder aan he.. Pff.
Jemig en wat een druk komt er eigenlijk op Isabell te staan....Rijd je langs de ring hoor je de score's van edward whehe
ik schrok me kapot 94 en 95% echt een wtf moment maar idd ook een paar erg 'lage' score's vergeleke bij de andere Jury's
_Lotte_ schreef:MaaikeMo schreef:Er is een jury die heeft hem gewoon 95% gegeven! woowTotaal 88.45%?Die 95% is alleen voor het artistieke gedeelte Whehe niet zo goed in duits
Ik vind de vorige kur van Adelinde ook mooier. Maar die van Edward vind ik ook mooi! Veel 'power' Ah daar schrok 'ie even..
Wuis: Vind ik we mee vallen, 2 totaal verschillende paarden. Maar deze heeft ook z'n charmes Heeft ook wel last van spanning zo te zien
Ik vind deze kur muziek echt van die ''binnen'' kur muziek, in zo'n grote hal. Dat heb ik ook bij de kur van Salinero en Anky.