xx_Kelly_xx schreef:Ik denk niet dat het alleen maar om media aandacht gaat, Alberto wilt mensen waarschuwen en de verborgen camera beelden geven daar een beter beeld bij. Zo zie je hoe ze werkelijk omgaat met haar beesten.
Mensen kun je ook makkelijk overtuigen met bewijs van rechters (uitspraken), politie rapporten, dierenbescherming, als ik afga op alle reacties van de gewone burgers in al kranten over dit verhaal, zijn de mensen er een beetje zat van en vinden Stegeman een media raar mannetje, ik zie elke dag schokkende beelden en krijg er zelf ook genoeg van, ik hoor liever hoe ik iets moet voorkomen en waar ik op moet letten, zo vindt ik bv de rijdende rechter wel eerlijk, hier krijgen beide partijen een kans in een conflict er oordeelt een ECHTE rechter, niet een Stegeman die denkt dat die een rechter is.
Sorry dat ik het niet met jullie eens kan zijn, maar ik heb een hekel aan een schop nageven, wraak is nergens goed voor en het geledende kun je hier niet mee terug draaien, ik probeer altijd het verhaal van 2 kanten te horen en trek dan pas mijn conclussie, zo doet een rechtstaat dit ook.
Een rechter kan ook iemand laten boeten en in het gevang zetten, stegeman is alleen sensatie en de dader loopt nog steeds vrij rond en over een paar maanden gaan ze weer vrolijk verder.