Ik had zaterdagavond (voor de grap) een mail gestuurd en vanmiddag rond 3 uur kreeg ik bericht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaik schreef:Tja, ze zeggen er ook niet echt bij wat je pony dan specifiek moet kunnen. Dus vooralsnog is het geen vereiste dat ie moet kunnen liggen ofzo.Eline leuk dat jullie ook komen! Had niet anders verwacht haha!
Zoveel kan Jol ook weer niet, hij kan wel veel, maar niet die grote oefeningen zoals zitten & liggen. Momenteel zijn we daar wel mee bezig, maarja dat lukt niet meer voor zaterdag!
Eliine schreef:Maaik schreef:Tja, ze zeggen er ook niet echt bij wat je pony dan specifiek moet kunnen. Dus vooralsnog is het geen vereiste dat ie moet kunnen liggen ofzo.Eline leuk dat jullie ook komen! Had niet anders verwacht haha!
Zoveel kan Jol ook weer niet, hij kan wel veel, maar niet die grote oefeningen zoals zitten & liggen. Momenteel zijn we daar wel mee bezig, maarja dat lukt niet meer voor zaterdag!
Mies schreef:themuisje schreef:weet iemand dat toevallig? of ze mijn email adres nu wel hebben?
Ik zou nog even afwachten, ik dacht eerst nog een mail te sturen maar toen had ik al een mail terug.