FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:21

MarcelDufour schreef:
Michael1104 schreef:
haha patrick was in een elkaar gezet filmpje, en daarvan is hij notabene vrijgesproken.

Dan moet je maar eens op de site van estonia.tv kijken, dan zal je een ongemonteerd filmpje zien.

Zij hieronder werd ook vrijgesproken, trouwens, dus dat moet ook kunnen?
Afbeelding

Dat is een longe verhaal en idd verkeerd door de te korte vastzetting, neemt niet weg dat dergelijke praktijken zich in vele disciplines ook voordoen. Maar rara waarom deze pony? toevallig toch wel een medaille pony van tig kampioenschappen. Wederom dus iets dat volledig gebanalisseerd is geworden en dat vnl uit afgunst. foto's werden niet geheel toevallig door een duitse fotograaf genomen.

Paardentango

Ja ik ben niet onder de indruk van je plaatjes, ik ken ze namelijk al lang. Daar is al over gesproken, toen jij je paardje over een muur heen liet vallen, noemen jullie springen. De heldendaden in de sport !

Jij vindt de plaatjes allemaal erg indrukwekked, ja o.k. Ga je gang. Doe van Hr. Kittel vond ik heel erg leuk.

Nog een uitdrukking uit de bajes: "Hij heeft de melk wel horen klotsen maar hij weet niet waar de tepel hangt" die is leuk hè, := beetje grof maar wel geinig. Behoeft geen utleg denk ik?
Jongen je draait om de hete brij heen maar wie zijn billen brandt mag straks toch zelf op zijn blaren gaan zitten.
Laatst bijgewerkt door Paardentango op 19-02-10 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Michael1104

epona tv is riool media. daar ga ik niet eens serieus op in.

het gaat niet om mijn mening over de foto's maar waarom jij collega's niet aanspreekt als je dit zou zien terwijl je wel een soort kruistocht begonnen bent. Je zou pas echt een statement maken als je naar je medespringruiters stapt om te zeggen dat ze hun beesten niet achter de ll moeten trekken voor de bel gaat.
Ik waardeer je vastberadenheid wel, maar je moet denk ik wel oppassen wat je hier allemaal zegt. Niet vanuit mij maar ik denk niet dat je veel vrienden maakt binnen je eigen tak met je opmerkingen.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:25

Paardentango schreef:
Je collega's zullen je zeker gaan waarderen om je daden, ongetwijfeld.

Heb dagelijks contact met ze, zit nu met ze op concours, en niets van gemerkt. Iedereen doet net als altijd tegen me. Dressuurruiters zullen mn bloed wel kunnen drinken, maar laat ik daar nou net helemaal niks om geven!

bulck

Re: FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:26

Nu met ze op concours maar toch ganzer dagen op bokt???

Michael1104

Re: FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:26

ja het is slecht weer in spanje hahaha

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:27

bulck schreef:
Dat is een longe verhaal en idd verkeerd door de te korte vastzetting, neemt niet weg dat dergelijke praktijken zich in vele disciplines ook voordoen. Maar rara waarom deze pony? toevallig toch wel een medaille pony van tig kampioenschappen. Wederom dus iets dat volledig gebanalisseerd is geworden en dat vnl uit afgunst. foto's werden niet geheel toevallig door een duitse fotograaf genomen.

Ja, en die pony is nu helemaal naar de filistijnen. Kan geen proef meer lopen. Raar he?
Maar het ging om het feit dat zelfs dit niet verboden is, dus dat Kittel vrijgesproken is, verbaast me dan zeker niet.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:28

bulck schreef:

Jij hebt dus geen mobieltje met internet? Ik wel dus.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:29

Michael1104 schreef:
ja het is slecht weer in spanje hahaha

Dat was alleen de eerste dagen maar vandaag was het heel lekker, hoor.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:30

MarcelDufour schreef:
bulck schreef:

Jij hebt dus geen mobieltje met internet? Ik wel dus.

Toch wel, maar als ik onder mensen ben post ik niet om de zoveel minuten :D

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:30

Michael1104 schreef:
epona tv is riool media. daar ga ik niet eens serieus op in.

het gaat niet om mijn mening over de foto's maar waarom jij collega's niet aanspreekt als je dit zou zien terwijl je wel een soort kruistocht begonnen bent. Je zou pas echt een statement maken als je naar je medespringruiters stapt om te zeggen dat ze hun beesten niet achter de ll moeten trekken voor de bel gaat.
Ik waardeer je vastberadenheid wel, maar je moet denk ik wel oppassen wat je hier allemaal zegt. Niet vanuit mij maar ik denk niet dat je veel vrienden maakt binnen je eigen tak met je opmerkingen.

Onzin, niemand uit de springsport die er ook maar iets van heeft gezegd tegen me. Alleen uit de dressuurwereld, en ook nog niet eens in mn gezicht, maar via-via.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:31

bulck schreef:
Toch wel, maar als ik onder mensen ben post ik niet om de zoveel minuten :D

Maar jij bent mij dan ook niet.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:32

MarcelDufour schreef:
bulck schreef:

Ja, en die pony is nu helemaal naar de filistijnen. Kan geen proef meer lopen. Raar he?
Maar het ging om het feit dat zelfs dit niet verboden is, dus dat Kittel vrijgesproken is, verbaast me dan zeker niet.

Tja pony is nochtans niet op rollkur manier gereden geweest, dus tja zo'n voorbeelden kan je dan tig aanhalen

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:33

Paardentango schreef:
Nog een uitdrukking uit de bajes: "Hij heeft de melk wel horen klotsen maar hij weet niet waar de tepel hangt" die is leuk hè, := beetje grof maar wel geinig. Behoeft geen utleg denk ik?
Jongen je draait om de hete brij heen maar wie zijn billen brandt mag straks toch zelf op zijn blaren gaan zitten.

Ik zou het niet weten, jij bent beter thuis in de bajes dan ik.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:34

via via geloof ik sowieso niet in, dat komt geruchtmakerij alleen maar ten goede.

en er zijn niet veel springruiters die dagelijks bokt lezen hahaha

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:34

Jij hebt toch ook met een platgespoten paard gesprongen en alsdusdanig de carriere x aantal jaar in stand gehouden op de kap van dat paard?!

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:38

Michael1104 schreef:
via via geloof ik sowieso niet in, dat komt geruchtmakerij alleen maar ten goede.

en er zijn niet veel springruiters die dagelijks bokt lezen hahaha

Maar toch weten de meesten het wel op de een of andere manier. Die praat met die, en die met die. Klein wereldje die springwereld, toch?

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:39

bulck schreef:
Jij hebt toch ook met een platgespoten paard gesprongen en alsdusdanig de carriere x aantal jaar in stand gehouden op de kap van dat paard?!

Welk paard was dat dan? Feiten doen het goed, roddels geheel niet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:39

hmzzz nu doen feiten het wel goed? Feit is namelijk dat er uit geen enkel onderzoek (wetenschappelijk onderzoek dan :D ) gebleken is dat Rk og HF schadelijk is voor het paard........
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 19-02-10 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:40

MarcelDufour schreef:
bulck schreef:

Welk paard was dat dan? Feiten doen het goed, roddels geheel niet.

Heb je zelf in dat vorig topic geplaatst

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:42

MarcelDufour schreef:
Ik zou het niet weten, jij bent beter thuis in de bajes dan ik.

Dat hoop ik voor je :j , wel zo gezond om niet te weten wat er achter de muren zich afspeelt. Voor gewone mensen een hele enge wereld, vol gevaar. Houden zo.
Weet je wat ik er o.a. heb geleerd is, om te luisteren naar anderen van hoog tot laag en om in te schatten. Net als dat de grens tussen er in en er uit maar heel fragiel kan zijn.

Mensen kunnen heel raar gaan doen als ze boos of in de war zijn. Voor je het weet gaat er dan iets mis, ene weg terug is er niet altijd meer.
Laatst bijgewerkt door Paardentango op 19-02-10 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:43

KiWiKo schreef:
hmzzz nu doen feiten het wel goed? Feit is namelijk dat er uit geen enkel onderzoek (wetenschappelijk onderzoek dan :D ) gebleken is dat Rk og HF schadelijk is voor het paard........

Was niet nodig ook voor de FEI om het toch te verbieden.
Letterlijk beschrijven ze die manier van rijden als agressief en onacceptabel.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:44

Paardentango schreef:
Dat hoop ik voor je :j , wel zo gezond om niet te weten wat er achter de muren zich afspeelt. Voor gewone mensen een hele enge wereld, vol gevaar. Houden zo.
Weet je wat ik er o.a. heb geleerd is, om te luisteren naar anderen van hoog tot laag en om in te schatten. Ne als de grens tussen er in en er uit maar heel fragiel kan zijn.
Mensen kunnen heel raar gaan doen als ze boos of in de war zijn. Voor je het weet gaat er dan iets mis, ene weg terug is er niet altijd meer.

Maak ik me in zn geheel niet druk om. Speelt niet voor mij..
Jij denkt dat je iets weet, maar je weet niks. Als ze me hebben moesten hadden ze me wel al lang gehad, denk je niet?
En zeker hier waar ik nu ben. De Guardia Civil zijn echt niet achterlijk. Alles verjaart op zn tijd, dat weet jij toch ook?
Laatst bijgewerkt door Springert op 19-02-10 23:49, in het totaal 2 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:45

Fei heeft nog niks verboden :D Fei heeft verboden een paard met de kin op de borst te trekken met brute kracht :)

dat heeft de fei verboden, niks meer en niks minder :) en met die stelling ben ik het helemaal eens :)

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:48

KiWiKo schreef:
Fei heeft nog niks verboden :D Fei heeft verboden een paard met de kin op de borst te trekken met brute kracht :)

dat heeft de fei verboden, niks meer en niks minder :) en met die stelling ben ik het helemaal eens :)

Ook al niet waar! http://www.fei.org/disciplines/dressage/press-releases/fei-round-table-conference-resolves-rollkur-controversy Daar staat heel duidelijk en letterlijk dat RK en HF (zoals jij het noemt!) verboden is en agressief!
KiWiKo schreef:
Laatst bijgewerkt door Springert op 19-02-10 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt