nou mij herkennen jullie waarschijnlijk aan de verrotste trailer en de kleinste pownie met bitloos hoofdstel met een soort van touw als neusriem, ik moet om half 8 in de B maar degene voor mij is uitgevallen. Ik ben reuze benieuwd naar jullie allemaal. De mijne loopt lekker alleen op de rechterhand wel eens een verkeerd galopje en bij de overgangen neusje er wat uit maar ja het is dan ook B.
Evelienepien
Geplaatst: 10-07-09 13:08
En meer heb ik niet te zeggen Slaapzakken, kussens ed allemaal gepakt; dadelijk Gui laden en dan gaan met die banaan Ssspannend Hoorde dat er wel al files zijn maar die staan gelukkig de andere kant op! Tot vanavond
vanmorgen zeggen ze bel na 13.00uur terug.. bel ik heel de tijd tussen mijn patienten door ff snel (ben fysio) hang ik iedere keer in de wacht tot ik weer verder moet werken.. heb ik nu 30min niks, bel ik zijn ze al weg!!
heb nu sjolvir een sms gestuurd of zij tel nr heeft van iemand van de organistie, maar bij deze ook nog even een oproepje aan de mensen die nog niet wegzijn daarheen... iemand een nummer voor mij??
Hieperdepiep!!! Saskia( moonprayer) kan maandag haar E op gaan halen!!!
Scheelt mij een hoop tijd, alhoewel ik het vaak wel leuk vind om te rijden. Maar als ze dan paard mee naar school moet nemen op b.v. maandagochtend.... laat maar lekker zelf gaan
We gaan rond 18.00 uur rijden, Ifor trailer met een Mondeo ervoor. Hopelijk staan de files richting Friesland..... dan hebben we het lekker rustig onderweg. @ MP, neem voor de zekerheid de Tomtom mee! Je weet het nooit....
Billy
Geplaatst: 10-07-09 16:21
Gaaf, gefeliciteerd Saskia
quintusgl
Geplaatst: 10-07-09 19:00
Door ziekte op het werk kon ik niet op tijd bij Joviban zijn...........grrrrrrrrrr. Ik zit dus nu thuis en heb een ontzettende baal!!!!
Iedereen is al weg maar ik wil jullie allemaal HEEEEEEEL VEEEEEEEL succes wensen! Ik zal de hele avond aan jullie denken (en balen denk ik). Kom op meiden, jullie kunnen het!!!!!!
ik ben terug!!! tging superr !! ik ben er nog helemaal hyper van haha. Ze was super braaf, de trailerreis duurde wel 3 uur en ze was zo braaf in dr uppie nog nooit zo lang in de trailer. Lekker even op stal daar rond 17:00 uur, gepoetst en ingevlochten (niet meer kunnen wassen, hier regende het nog beetje enzo veel te koud!) Ik heb geen uitslag, want ik ben om 08:00 uur al weggegaan. Als ik wat gewonnen had zouden ze het opsturen:P grappig. Heb leuke combis gezien. Veel mensen ontmoet vanhier (ik ben er wel slecht in moest soms wel ff nadenken wie nou wie was en waar ik ze dan precies van kon )
hyperrrr blijheid
Anoniem
Geplaatst: 10-07-09 23:44
FahyaFemke, volgens mij was je 1e met iets van 62% Weet het niet helemaal zeker maar er staat me wel zoiets bij
Verder vond ik het geen onverdeeld succes, heb dingen gezien die absoluut niets met dressuur te maken hadden en een regelrechte aanfluiting waren voor de paardensport Ik bedoel, hoe beroerd moet je rijden om met 135 punten uit een Z1 proef te komen Nou zo beroerd was het ook..... Ook wel wat aardige dingen gezien maar ook niet meer dan aardig, niet iets waar ik nu echt enthousiast van ben geworden. Al met al heb voor me zelf wel de conclusie getrokken dat het misschien wel een aanvulling is op de dressuursport maar zeker geen verrijking.
KiWiKo
Geplaatst: 10-07-09 23:57
Fahya............. hihihi je was gewoon eerste Ik vind ook dat je echt een leuk peerd heb zo in het eggie
Ik ga met Lia mee........ echt hele leuke stukken dressuur gezien en ook echt drama dingen.........
Ik vond het heerlijk om weer allemaal bekenden te zien........ vind dat altijd zoooo gezellig
Ik heb in iedergeval een hele leuke en leerzame avond gehad
FahyaFemke
Geplaatst: 10-07-09 23:58
echt waar ???? (eerste is superr, is 62 % eigelijk goed? klinkt eigenlijk niet zo heel goed)
ik zag hele goede maar ook mindere hoor tsja..
er was een man met echt een super mooi paard, echt een dressuurpaard had ik het idee. Met een hackamore. Maar volgens mij werd dat niet goedgekeurd. Mijn hoofdstel trouwens wel, daar waren ze aardig over te spreken had ik het idee. Zeer vriendelijk enzo.
Ik hoorde ook dat ze wel teleurgesteld waren dat het zoveel moeite koste om 20 deelnemers bij elkaar te krijgen (vond ik ook jammer) en dat ze zelfs van die 20 echt nog veel afmeldingen hadden gehad. Echt heel jammer..
Ik hoop wel dat het er doorkomt, zon lange reis met al die stress er om heen en kosten etc wil ik wel dat het de moeite waard is geweest!!
Kiwiko ik zag jou auto Maar jou niet
Heeft iemand mij trouwens gezien/herkend? Wat vonden jullie er van (eerlijk he!!) ?
echt he, eerste haha gaaaaaaaaf zal ik het in mn onderschrift zetten
quintusgl
Geplaatst: 11-07-09 00:00
Faya wat super dat je er zo'n blij gevoel van hebt gekregen en als ik het zo lees, niet onterrecht!!!! Jij slaapt vast goed!
Lia: oeps, dat is idd erg weinig.......ben benieuwd naar de andere reacties.... Kiwiko: dat leek me ook leuk om wat mensen te zien, maar helaas........
KiWiKo
Geplaatst: 11-07-09 00:04
is niet echt verkeerd hoor die score
Ik zou het ook in je onderschrift zetten, want hoog en laag springen....... voorlopig heb je het wel gedaan en nog gewonnen ook
Ik vond het goed werk van de KNHS. Ze hebben er veel werk van gemaakt..... het ploegje mensen die alle vragen stelde, de optoming bekeek.... Ik had wel het idee dat ze oprecht geintresseerd waren om echt te kijken of ze hier wat mee wilde doen in de dressuur......
maandag staat er een tussenversie van het verslag van de KNHS op de site......en over een tijd komt het echte verslag aan de hand van de opnames die gemaakt zijn en nog geevalueerd gaan worden
Ik denk dat het rijden met halsring NOOIT doorkomt
Met halsring mocht vanavond ook niet toch...........of is er wel iemand met halsring gestart?
Wat super om te horen dat ze er goed werk van gemaakt hebben, ben benieuwd naar het verslag. Faya.heel rap in je onderschrift, je mag trots zijn!
Billy
Geplaatst: 11-07-09 00:11
Zo, ook weer thuis Heb erg leuke combi's gezien en simpelweg bagger.... Fayah en Moonprayer, gefeliciteerd, jullie zaten terecht in de prijzen Kim, het principe van rijden met halsring is niet zo gek,maar het is net als met alles....je moet er mee om kunnen gaan......
FahyaFemke
Geplaatst: 11-07-09 00:14
ik heb wel iemand gezien die met halsring ging losrijden? Enne, ik vond dat de knhs in het begin wat duidelijker had mogen zijn, snapte er niks van toen ik om 17:00 uur daar aankwam maar dat kan ook aan mij liggen Verder deden ze het wel goed ja, vanaf 19:00 uur!! Ook echt heel vriendelijke mensen allemaal!
weet iemand wie die mensen precies waren die je hoofdstel controleerde/keurde? Vond ik heel goed!! In ieder geval een dierenarts? En de mevrouw die er bij stond die vertelde wat je om had en wat de inwerking enzo was.Wie is dat dan?