Ladybird schreef:EskeGirl schreef:Had iedereen met 2x ava-onderschrift vrijekeuze? Ik iig niet Huh?Iemand mocht zelf dat onderschrift kiezen, ik had 2x dezelfde prijs. Vroeg me af of dat verband heeft.Blij met m'n kleurtje
EskeGirl schreef:Had iedereen met 2x ava-onderschrift vrijekeuze? Ik iig niet Nee.. Ondertitel naar vrije keuze was één van de speciale prijzen. Daar zijn er maar 25 van verloot.
Animal schreef:EskeGirl schreef:Had iedereen met 2x ava-onderschrift vrijekeuze? Ik iig niet Nee.. Ondertitel naar vrije keuze was één van de speciale prijzen. Daar zijn er maar 25 van verloot.Oke, dankjewel!
Leuk hoor! Niet zo goed als Biks en Bites, maar origineel. Ik heb alweer prijs, nu schijnt mijn onderschrift "de sjaak" te zijn. Eens even checken!Hmm, nog niks veranderd aan mijn OS.
Roosch schreef:He Diertje, ik dacht dat er ook nog wat met cijfers zou komen? Je mag best Beestje zeggen hoor! Cijfers? Daar weet ik niks van eigenlijk Ik heb vandaag wel veel cijfers gezien!
Animal schreef:Roosch schreef:He Diertje, ik dacht dat er ook nog wat met cijfers zou komen? Je mag best Beestje zeggen hoor! Cijfers? Daar weet ik niks van eigenlijk Ik heb vandaag wel veel cijfers gezien!Statjes zijn cijfers
KimD schreef:Forbidden pie schreef:Dat van Nikki?Ik heb geen idee wie Nikkie is maar het is het boek ‘Leandro’ van Marjan Tulp. Echt super gaaf! Bedankt bokt!Hoi ik ben Nikki Ik ben blij hoor! Mooi ava en twee onderschriften
Amanda schreef:Eerste gekozen topic voor Uitgelicht staat er morgen bij Ook duidelijk dat het een gekozen uitgelicht is?