nou het Nederlands Team gaat het zwaar krijgen in ieder geval. Verwacht ergens het ergste maar hoop op het beste haha
Is dat dezelfde commentator als die van gisteren? Gisteren heb ik mij echt geërgerd aan deze meneer....
Citaat:Met vanaf 15.30 uur commentaar van Jan Roelfs en Laurens van Lieren bij de landenwedstrijd.Tjonge, die geven stille comentaar!
HorseTimeXL schreef:nou het Nederlands Team gaat het zwaar krijgen in ieder geval. Verwacht ergens het ergste maar hoop op het beste hahaWeet je hoe goed ons team is? Dat gaat echt goedkomen hoor!
Ik heb geen geluid en daar baal ik van, ik wil Eurosport commentaar haha!Komt er nog een herhaling vanuit eurosport dat iemand weet?
Joolien schreef:Moeten deze combinaties nou vanavond nog een keer? Mag hopen van niet voor de mensen die de balken er weer op moeten leggen
s0173957 schreef:Citaat:Met vanaf 15.30 uur commentaar van Jan Roelfs en Laurens van Lieren bij de landenwedstrijd.Tjonge, die geven stille comentaar!Inderdaad ><En kan nergens een gratis stream vinden
OutOfTheWood schreef:s0173957 schreef:Tjonge, die geven stille comentaar!Inderdaad ><En kan nergens een gratis stream vinden Eurosport zendt ook uit. Als ik bij de Belg nog geen commentaar heb, schakel ik ook over.
Is er nou überhaupt al een 0 ronde geweest?En ja, volgens mij gaat het over 2 manches... maar weet niet zeker of de 2e manche ook vandaag gereden wordt, vind het parcours erg lang daarvoor.
Simoonzel schreef:Waar staat WD voor op de resultatenlijst? Was Dressuur Toot gaat ook springen zodra zn blessure over is
Mallootje schreef:Simoonzel: Withdrawn.. Aber natürlich!Wel stil zo op de stream inderdaad. Ga zo even boodschappen doen en dan kijken of de tv hier Eurosport heeft.