KiWiKo schreef:ik begrijp ook niet dat de top man van ahold een mega bonus krijgt omdat hij de boel in de soep heeft laten lopen........... en das ook niet echt positief voor de handel...
ik snap ook niet dat ambtenaren wachtgeld krijgen als ze helemaal niet functioneren of de boel besodemieteren........ en die commotie is ook niet echt goed voor de politiek.....
En dit soort vergelijkingen heeft tot doel?
Gewoon weer hetzelfde liedje?:
Omdat we niet zo goed zijn als Anky begrijpen we niet waar ze mee bezig is en mogen we er dus vooral niet over discusseren?
De duiters hebben kritiek omdat ze bang zijn voor concurrentie?
Waarom de Amerikanen kritiek hebben heb ik nog geen reden voor gehoord, maar die zullen wel gewoon achterlijk zijn.
Tja dan valt er inderdaad weinig meer te discusseren.
Dan vervallen we weer in het noemen wat Albert allemaal wel niet voor vreselijks gedaan heeft en dat hij aandacht nodig heeft. Of dat de mensen die kritiek hebben gewoon jaloers zijn en zichzelf eens wat meer met hun paarden bezig moeten houden ipv internet.
Janssen heeft het mooi voor elkaar met zijn fanclub

De tijd zal het leren, op deze manier discusseren is niet aan mij besteed. Argumenten prima, maar stompzinnige vergelijkingen, omgekeerde aanvallen en persoonlijke aanvallen:
Ik pas, have fun.