conquestador schreef:Nadia : Daarbij, als je getuige was, hoe kun je dan aanzien hoe een jong paard zo vast gebonden wordt???
Ik zal dan wel een hittepetitje zijn, hoor, , maar als ik bij ons rare dingen met paarden zie gebeuren, sta ik vooraan om te vragen waarom het nou op die manier moet.
En dat bedoel ik nou!!!!!
Weet jij wat ik wel of niet heb gedaan?
Weet jij of ik wel of niet wat heb gezegd?
Weet jij of ik wel of niet heb ingegrepen?
Precies, dat kun jij niet weten.
En als je heel logisch nadenkt, als er een zaak van gemaakt wordt en er een officieel nieuwsbericht geplaats wordt dan kun je aannemen dat er genoeg harde bewijzen waren en dat er dus wel is ingegrepen.
Ik vroeg het met alleen maar hardop af en er zijn vast meerdere mensen die zich dat na het lezen van dit bericht hebben afgevraagd. Ik kan ook helemaal niet weten wat jij persoonlijk gedaan hebt, maar dan mag ik het me nog wel afvragen (en ik vroeg het me in zijn algemeenheid af, niet over jou per se)????? Ik ben juist heeeeeeel blij dat die vent aangepakt wordt!!!! Tjonge, wat voel jij je meteen aangesproken, zeg.
Ik vraag me af hoe jij de krant leest of naar het nieuws kijkt, als je je daarbij niet mag afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Over hittepetitjes gesproken.