huisman schreef:Foto's of niet,
50 of minder,
Waar gaat het hier nu om:
Een onbekend aantal paarden werd in erbarmelijke staat aangetroffen waarna de DB de conclusie heeft getrokken dat een aantal paarden in zo'n slechte conditie was dat inbeslagname noodzakelijk werd geacht.
Deze paarden zijn ergens anders ondergebracht waar zij alle nodige (medische) verzorging zullen krijgen.
De paarden die achter zijn gebleven op de stal zullen regelmatig worden gecontroleerd en mocht het nodig zijn, zal de DB actie ondernemen. Ook de stalhouder zal hiervan geschrokken zijn en meer verzorging voor de paarden verzorgen.
Kort maar krachtig en lijkt me genoeg om eindelijk eens de discussie kort te houden en vooral "to the point" angezien er van alles bij is gehaald.
Het gaat/ging/blijft gaan over verzorging en de rest is bijzaak.
hup, als blijkt dat de DB gelogen heeft, is het opeens bijzaak.
Ik vind een leugen die nu al 3 dagen lang op een website staat te prijken geen bijzaak.
En het gaat idd ook over de verzorging. De DB zegt dat die voor alle paarden niet toereikend was (als ik dat zo vrij mag interpreteren: sterk vermagerd). Dat is dus een leugen. Dat is dus geen bijzaak.
Ik snap dat je een korte discussie wil waarin iedereen meteen roept dat jij gelijk hebt, maar helaas gaat het leven niet zo.