Selina schreef:Nu hebben we Jur nodig maar je weet niet of het hem lukt...wordt lastig.. die doet niet meer mee
Borahlover schreef:Pff... Dat de andere landen maar veel fouten mogen maken Amen Te beginnen met onze oosterburen zometeen
Selina schreef:Nu hebben we Jur nodig maar je weet niet of het hem lukt...Nou Jur gaat het sowieso niet doen. weinig zekerheid in deze wedstrijd maar dat weet ik wel.
_Reneee schreef:Selina schreef:Nu hebben we Jur nodig maar je weet niet of het hem lukt...Die doet niet mee?Oh ja ik dacht dat ik hem op de lijst had zien staan
_Reneee schreef:Selina schreef:Nu hebben we Jur nodig maar je weet niet of het hem lukt...Die doet niet mee?En Jur heeft toch al heel veel strafpunten die meetellen? Of wordt er per dag weggesteept in plaats van in het totaal?
saskiaojan schreef:benthevigox schreef:Ahw jammer.. Wanneer moet de volgende nederlander ?Over 6 combinatiesDan al? Moet ik nog opschieten.
Schoentje schreef:Verdorie, Zenith leek ook minder scherp dan gisteren en zondag. Hier en daar een touch te veel.Hij leek wat vermoeid. Zou die ook wezen stappen zoals Yuri?