bij de live stream is geen commentaar wel op npo 1. Ik vind deze kur zo mooi. Dat ik hem even zonder commentaar kijk.Johnson is voor mij niet het beste paard, maar wel absoluut het mooiste paard
Lotus83 schreef:KootMiraDrum schreef:Wat een Godenpaard is het toch... zou het wat zijn voor mijn Tinkermerrie? Dan kan ik mijn d pony ook wel laten insemineren Misschien krijgen we korting
Ailill schreef:Lotus83 schreef:Wat doet van Lieren eigenlijk zelf qua niveau?Volgens mij is ie net M1.
Ailill schreef:Lotus83 schreef:Wat doet van Lieren eigenlijk zelf qua niveau?Volgens mij is ie net M1.
Lotus83 schreef:Wat doet van Lieren eigenlijk zelf qua niveau?Ollright? Ring a bell? Dat was toendertijd ook een hele gave combi. Zeker met de muziek van Queen toen.
Ailill schreef:Lotus83 schreef:Wat doet van Lieren eigenlijk zelf qua niveau?Volgens mij is ie net M1.Hahahhahahaa nee joh
KootMiraDrum schreef:Wat een Godenpaard is het toch... zou het wat zijn voor mijn Tinkermerrie? je krijgt vast een GPpaard bet sokken en vlekken
karijn schreef:Lotus83 schreef:Wat doet van Lieren eigenlijk zelf qua niveau?Ollright? Ring a bell? Dat was toendertijd ook een hele gave combi. Zeker met de muziek van Queen toen.Dat was zeker een toffe kür. Hopelijk gaan we die nog een keer terugzien.
xChanelx schreef:Ik heb mijn NL'se roze bril weer op geloof ik, maar toch...Genieten Die uitgestrekte galop... WauwDat is een oranje bril denk ik?
xChanelx schreef:Ik heb mijn NL'se roze bril weer op geloof ik, maar toch...Oranje bril!! Edit: Sorry Jotoma was me voor