Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsies5 schreef:Ik heb het boek missie: mongolie gewonnen!Ik was zeer verrast toen ik het op de deurmat vond maar ben er echt heel blij mee!
![]()
Ik weet niet wie ik moet bedanken dat ik het heb kunnen winnen.. maar frederique iig bedankt voor het schrijven!
Novalues schreef:Gaaf dat je gewonnen hebt! Ik weet ook niet precies hoe of wat maar Frederique zal het nog wel vertellen in dit topic.
Overigens zal vandaag of morgen mijn verslag online staan en daarnaast houd ik vrijdagavond 19 september bij Countrymill in Nijkerk een praatje met fotos en videos over Mongolie. Daar is dan ook gelegenheid om vragen te stellen uiteraard. Het begint om 19.30.
horsies5 schreef:Ik heb het boek in 1 keer uitgelezen Frederique! Echt geweldig geschreven.. de zwaarheid van de race komt mooi naar voren en dat is iets waar ik me tot nu toe eigenlijk niet zo heel veel bij kon voorstellen maar me nu in een klap duidelijk geworden is! Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar een aantal dingen, mag ik je daar een pb over sturen?
Novalues schreef:Voor de mensen die het leuk vinden om naar mijn praatje te komen over de Mongol Derby op 19 september om 19.30 bij Countrymill in Nijkerk: zouden jullie je misschien willen aanmelden via de volgende link, dan hebben we een idee van hoeveel stoelen we neer moeten zetten. Lijkt me in ieder geval leuk om jullie daar te zien! Dank u!
https://www.facebook.com/events/6892316 ... pe=regular