He bah, zit ik helemaal klaar met mn kladblokkie, vergeet ik nog de naam van het eerste paard op te schrijven Nette proef had de ruiter net, en hele nette score erbij voor zweden!
lekker knorren dit paard toch best grappig die luidsprekers het geeft extra karakter aan sommige paarden
Het was even zoeken maar live feed 8 is de juiste!Ik ga nu even snel eten fixen zodat ik straks Edje kan kijken en daarna kan werken.
Nog een klein halfuurtje tot de 1e Nederlander toch?Ik zet de live stream vast op aan, die wil ik niet missen
NathalietjeB schreef:wat een vreselijk lelijk lomp achtig lijkend paard nu in de baan die kan knorren als een varkentjezo lelijk vind ik hem niet hoor....
NathalietjeB schreef:wat een vreselijk lelijk lomp achtig lijkend paard nu in de baan die kan knorren als een varkentjeNou nou zeg iets minder kan ook wel
Oef, ik ben gek op brede, gespierde, grovere paarden, maar deze vind ik echt geen porum.. Onrustig beeld ook..
Ik ben er ook weer vandaag, net aangekleed dus ik heb de eerste paar gemist...Ik zie dat anky en patrick alweer gezakt zijn helaas....