Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:19

Ik denk dat MAR zelfs in zijn hart een soort van opgelucht zou zijn als hij niet langer de ruiter zou zijn......

setteke

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:20

Whoknows, whoknows, maar dat denk ik ook.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:21

Dat denk ik ook.
Ik heb een beetje het idee (maar dat weet ik natuurlijk niet zeker) dat hij wordt gepusht door stiefmams, maar het zelf eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt...

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:25

Werner: ‘Geen sprake van aankoop Totilas’
09/02/2012 12:56
De geruchtenmolen rondom Totilas (v. Gribaldi) draait op volle toeren. Tot ieders verrassing kwam het Oostenrijkse nieuwsmedium Kleine Zeitung gisteravond plotseling met het bericht dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center bewegingswonder Totilas terug wil kopen voor Edward Gal. Nicole Werner ontkent dat er daadwerkelijk sprake van aankoop lijkt: “Voor de koop van een paard zijn meerdere partijen nodig. Totilas staat niet te koop.”

Vorige week werd bekend dat dressuurruiters Edward Gal en Hans Peter Minderhoud en hun trainer Nicole Werner een tienjarig partnerschap met de Oostenrijkse familie Glock zijn aangegaan. Het Glock Horse Performance Center kocht al I.P.S. Tango (v. Jazz) van I.P.S Horse Group voor Hans Peter Minderhoud en zou volgens de Oostenrijkse nieuwswebsite nu de zinnen zetten op Totilas voor Edward Gal. “Natuurlijk willen we hem graag terug. Totilas hoort gewoon bij Edward Gal. Maar daar is nu geen sprake van, want hij is niet te koop”, aldus Werner. Het artikel suggereert dat Edward Gal in de toekomst voor Oostenrijk zou gaan rijden. Werner laat weten dat dit niet het geval is.

Bron: Horses.nl/De Paardenkrant

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:27

had ik ook al gelezen, hiervoor stond totilas toch ook niet percee te koop?
Alles heeft een prijs toch? iddgeval is wel duidelijk dat ze totilas wel terug zouden willen hebben.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:28

LiiNd_Y schreef:
Werner: ‘Geen sprake van aankoop Totilas’
09/02/2012 12:56
De geruchtenmolen rondom Totilas (v. Gribaldi) draait op volle toeren. Tot ieders verrassing kwam het Oostenrijkse nieuwsmedium Kleine Zeitung gisteravond plotseling met het bericht dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center bewegingswonder Totilas terug wil kopen voor Edward Gal. Nicole Werner ontkent dat er daadwerkelijk sprake van aankoop lijkt: “Voor de koop van een paard zijn meerdere partijen nodig. Totilas staat niet te koop.”

Vorige week werd bekend dat dressuurruiters Edward Gal en Hans Peter Minderhoud en hun trainer Nicole Werner een tienjarig partnerschap met de Oostenrijkse familie Glock zijn aangegaan. Het Glock Horse Performance Center kocht al I.P.S. Tango (v. Jazz) van I.P.S Horse Group voor Hans Peter Minderhoud en zou volgens de Oostenrijkse nieuwswebsite nu de zinnen zetten op Totilas voor Edward Gal. “Natuurlijk willen we hem graag terug. Totilas hoort gewoon bij Edward Gal. Maar daar is nu geen sprake van, want hij is niet te koop”, aldus Werner. Het artikel suggereert dat Edward Gal in de toekomst voor Oostenrijk zou gaan rijden. Werner laat weten dat dit niet het geval is.

Bron: Horses.nl/De Paardenkrant

Nummer 7 die het post.
Misschien even het topic doorlezen voor je reageert ;)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:29

Odieta schreef:
had ik ook al gelezen, hiervoor stond totilas toch ook niet percee te koop?
Alles heeft een prijs toch? iddgeval is wel duidelijk dat ze totilas wel terug zouden willen hebben.

inderdaad, eerst stond hij ook niet te koop, maar de eigenaar had wel een prijs in zijn hoofd waarvoor hij wél weg zou gaan. Wie weet heeft PS dat ook wel? :))

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:29

Ik vraag me ook af. Is Paul Schockemohle meer zakenman of meer paardenman. Een echte paardenman zal op den duur toch moeten zeggen. We hebben het geprobeerd...er moet een andere ruiter op. En zakelijk gezien denk ik dan, dan moet je daar niet te lang mee wachten (lees: verkopen)

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:31

Ik zeg altijd waar rook is, is vuur.
Het zal wel bij dromen blijven, maar ik hoop dat toot weer naar Nederland komt, ik zal altijd een beetje Penny blijven :o

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:33

mellen95 schreef:
Ik zeg altijd waar rook is, is vuur.
Het zal wel bij dromen blijven, maar ik hoop dat toot weer naar Nederland komt, ik zal altijd een beetje Penny blijven :o

Ik ook :o

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:47

Alweer 25 pagina's over een zeer speculatief berichtje.... jongens jongens, waar gaat het over en waar maken jullie je druk om?
Ik zou zeggen: pas weer over praten als het een feit is, laat Totilas Totilas, en richt je energie beter op dingen die er toe doen.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:48

En toch komt me dit riedeltje erg bekend voor, een steeds bleek dat de roddels dichterbij de waarheid lagen. Ben heel benieuwd wat de mensen van het Glock Horse Performance Center voor Toot en EG kunnen betekenen :) Zal zeker voor de combinatie duimen dat ze weer met elkaar verder kunnen :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:49

Ohhhh :oo Ik moest m'n tranen bijna wegslikken toen ik de titel van het topic zag en nog steeds heb ik kippenvel _O-

Als dit toch zou gebeuren.. :+:

Maar ik zal nu het eerste bericht lezen en dan verder dan de eerste 2 zinnen :+

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:03

Dat zou toch GE-WEL-DIG zijn!!

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:05

Wat een spannend verhaal!! dat is nu de kracht van Totilas, hij lokt altijd emoties uit bij zoveel mensen. Volgens mij is er nooit eerder een dressuurpaard geweest waar zoveel over geschreven en gesproken is.
Zelfs springruiters kwamen kijken als Edward aan het rijden was en waren tot tranen toe geroerd.

Heeft Rath zelf ook nog was te beslissen?? Misschien wil hij er zelf wel mee stoppen! (artikel Arnd Bronkhorst, Rotterdam 2011, Rath wilde er niet meer op) Dit moet toch veel onrust geven in huize Rath. Kan nooit een prettige situatie zijn. Misschien een opluchting als alles straks voorbij is, Rath moet onder een vreselijke druk staan nu. Probeer de eerstvolgende keer dat je dan moet starten, maar een rustig te blijven.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:06

Zou echt wel super zijn! Edward Gal en Totilas zijn echt een team

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:10

Waar rook is, is vuur..... En die gedachte geeft mij iig stille hoop. Laat het toch zo zijn :))

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:12

Zou wel verstandig zijn om hem nu terug te verkopen.Nog een paar van die ritjes van Mat en Toot is niks meer waard ;)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:15

Marleen74 schreef:
Zou wel verstandig zijn om hem nu terug te verkopen.Nog een paar van die ritjes van Mat en Toot is niks meer waard ;)

Ook dat is nogal ongenuanceerd hoor ;) de fokkers weten heel goed wat Totilas kán en er zijn er genoeg die ermee willen fokken, ondanks de slechte prestaties van de huidige combinatie ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:19

s6801881 schreef:
Marleen74 schreef:

Ook dat is nogal ongenuanceerd hoor ;) de fokkers weten heel goed wat Totilas kán en er zijn er genoeg die ermee willen fokken, ondanks de slechte prestaties van de huidige combinatie ;)

Valt tegen denk ik. Hij heeft nog niets bewezen in de fokkerij, en als nu ook nog eens naar boven komt dat hij niet door jan en alleman te rijden is zal de interesse flink dalen vrees ik. Want wat heb je eraan en Totilas te fokken, waar geen passende ruiter voor is..

DePaardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:19

Morgen moet Toot in Vechta lopen, Romanov moet daar ook lopen...

Gelukkig weerzien? Denk dat Ed z'n hart breekt als ie dat gestuntel ziet.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:20

Bizzybijtje schreef:
potverdikkie schreef:
[quote="Bizzybijtje"
Ik krijg echt steeds meer het idee dat PS hem gekocht heeft om te zorgen dat Edward en Toot geen 'bedreiging' meer vormen. Wees eerlijk, dat waren ze nou eenmaal.

Als het echt voor het geld was, zat Edward er al lang weer op.

Bingo

Dus even wachten tot na de OS

Zou me inderdaad niet verbazen als hij dan weer terug NL ingeschopt wordt :+[/quote]

Zou toch echt fantastisch zijn als edward wint met sisther!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:21

DePaardenman schreef:

Is het ook te volgen ergens?

Edit: Het is te volgen op clipmyhorse.de
Maar het is zaterdag toch? Niet morgen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-02-12 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:22

Ed moet toot zelf kopen :o

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:22

DePaardenman schreef:

Auuu hopelijk zegt ps stap jij er maar op, rij een rondje voor me en neem hem mee!! Maarja, is zo realistisch als dat wij zonder hulpmiddelen kunnen vliegen ofzo...